Volgens mij zit mijn kruidnagelolie in amandelolie. Wat je verder niet meer ruikt, want kruidnagel is sterk. Maar geen idee hoeveel druppels op hoeveel ml.
Ik heb t tegen de wespen.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
judith vd schreef:Zou je de jojoba olie dus gewoon kunnen vervangen voor water met hetzelfde resultaat?Ik twijfel daar over. Etherische oliën zijn wel sterk en niet allemaal geschikt om op de huid te gebruiken. Vandaar dat je een dragende olie zoals jojoba gebruikt.
HildeElmo schreef:Ik twijfel daar over. Etherische oliën zijn wel sterk en niet allemaal geschikt om op de huid te gebruiken. Vandaar dat je een dragende olie zoals jojoba gebruikt.Ja, ik gebruik het al. Ik heb de afgelopen 2 dagen geen teken gezien maar dat zegt niks. Dat heb ik wel eens vaker niet. We houden het in de gaten
@Lizzy: ga je dit wel proberen? Ik zou wel benieuwd zijn naar je bevindingen. Mijn poedel vindt sprayen ook niet fantastisch. Als hij nog in de auto staat en we gaan direct lopen is er geen probleem, spray ik hem thuis al in, vindt hij dat onprettig.
Lizzy schreef:Ik haal zojuist een vastgezogen teek weg bij Frou FrouTja sorry, maar niks helpt 100%. Ook met de advantix, bravecto en seresto band hier nog wel eens een teek. Dus daar zou ik je mening nog niet op laten baseren.. Helpt toppie!