Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
dinky89 schreef:Mag laatste kwartier kijken nu de mannen rust hebben, zie ik flinke trap. Ieren wellicht beetje gefrustreerd?
Een beetje veel zelfs!! Het is schopvoetbal geworden
Door Mandarijn
Noord-Ierland tegen Noorwegen is het 0-0 bij de rust. Is ook gunstig voor Nederland. Want Noorwegen is een concurrent voor de 1e plek
Door Mandarijn
De Noren hebben gewonnen met 3-0
De stand is nu
1. Nederland 5-13
2. Ierland 5-10
3. Noorwegen 4-9
4. Noord-Ierland 5-3
5. Slowakije 5-0

8 juni is de uitwedstrijd tegen Noord-Ierland en 12 juni spelen ze thuis tegen Slowakije. De laatste kwalificatiewedstrijd is op 4 september in en tegen Noorwegen. Misschien wel de belangrijkste wedstrijd, of Noorwegen moet nog wat punten laten liggen in de andere wedstrijden.
Door Mandarijn
Fenixjuh schreef:Ik zit weer klaar :) maar kan ook zo weer boven de was gaan doen ;)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
En???
Ik had cursusavond dus de wedstrijd moeten missen
Door Fenixjuh
Veel wissels en uitproberen voor Koeman, dus met half oog gekeken.. Niet bijzonder maar wel leuk om te zien. Vormer lijkt me iemand die groot kan worden, De Paay stelde teleur (kon zijn eigen verloren ballen niet ophalen enzo).. Geen hoog niveau, maar dat zou ik ook niet kunnen in die hitte ;)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Door dinky89
Zijn er nog mensen die naar Italië - nederland gaan kijken?

Marten de Roon maakt in ieder geval zijn basisdebuut :) Mooi om te zien dat hij zich in Italië heeft doorontwikkeld tot zo'n stabiele factor :cool:
Door Kuikuhnek
4 weken in Ossendrecht, intern. Voor een opleiding.
Als ik hier de hoek omloop val ik van de wereld, ben er al zo vaak geweest maar het blijft een uithoek. ;D
Door Mandarijn
Hier ook niet gekeken. Weer weg voor de brandweer. Deze keer theorie examen. En ja met een ruime voldoende naar huis gegaan :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door