Enig idee wat dit kan zijn? Ik kijk het een paar dagen aan voordat ik het eventueel laat aanprikken voor onderzoek, want de standaardreactie bij Zweedse dierenartsen bij een hond van 14 is: niets meer aan doen, gewoon inslapen.

Moderator: Lizzy
Lizzy schreef:(Fijne dierenartsen daarErg hè? Ik werd gisteren gebeld door een vriendin die een sledehondenbedrijf heeft, omdat een van haar teefjes al een paar dagen niet eet en ze misschien een verstopping heeft. Of ik met mijn Barfplaats-kennis en -kunde misschien wilde meedenken over mogelijke oplossingen, want het teefje is twaalf, en dus heeft het geen zin om ermee naar een da te gaan; die willen er bij alles ouder dan tien alleen nog maar een spuit in zetten.. Ik had dat idee al hoor, dat ze daar niet zo moeilijk doen. Ze laten daar ook nog steeds met gemak 6 weken jonge pups met kopvlek inslapen
. Denk dat als je dat hier in NL bij een dierenarts vraagt hij of zij je bij kop en kont pakt en de praktijk uit gooit. Terecht).
Siberienne schreef:Mijn eerste gedachte? Atheroom cyste oftewel verstopte talgklier.*is effe goegele*