Inge en Bono schreef:Helaas valt het tegen; Pum regurgiteert alles met de ieniminieminimaalste stukjes. Dus we zitten nu even op volledig glad gemalen vla dikte. Even kijken of ze dat binnen houdt en anders weer de da bellen
He bah wat vervelend!
Ik geef spot ook voer van trovet, de ‘worsten’ zijn zo glad gemalen als leverworst
En ik zou wel even met de DA bellen of ze misschien toch even een zuurremmer oid nodig heeft? Slokdarm mag nu wel even beschermd worden tegen maagzuur...
Inge en Bono schreef:Verder is ze goed te pas overigens. Wil rellen in de vensterbank, mag niet Kwispelt. Stapt goed door buiten. En slaapt uiteraard veel, maar dat is logisch en goed.
Ik duim voor Pummeke! Fijn dat ze goed te pas is !
Siberienne schreef:He bah wat vervelend!
Ik geef spot ook voer van trovet, de ‘worsten’ zijn zo glad gemalen als leverworst
En ik zou wel even met de DA bellen of ze misschien toch even een zuurremmer oid nodig heeft? Slokdarm mag nu wel even beschermd worden tegen maagzuur...
Voorlopig zitten er 6 voedinkjes in van ieder 50cc, de laatste was 1,5 uur geleden. Ze heeft niks teuggegeven
Arm kind heeft zo'n trek, zodra ik opsta, trippelt ze naar de keuken Maar voor vandaag laat ik het hierbij. Ze is alert en best vrolijk
Toppertje!!!