Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Annemarie-
devillovesangel schreef:+ 1 (ook een biebmiep :biggrin2: ;) )
Hé wat leuk! Dat hoor je niet zo vaak, we zijn een uitstervend ras. ;D :(
Door Kaio
-Annemarie- schreef:Hé wat leuk! Dat hoor je niet zo vaak, we zijn een uitstervend ras. ;D :(
Bestaat dat dan nog, de bieb? ... ik bedoel zou niet meer weten waar hier een fysieke ligt. Ik denk idd dat jullie een uitstervend ras zijn en dat het gaat verdwijnen. Ook wel jammer ergens, rook er altijd zo apart tussen de boeken!
Door Kaio
Siberienne schreef:Ik mag op zoek naar ander werk - nu definitief. En dat wordt zo droogjes mede gedeeld tussen neus en lippen door. En oh ja, zwarte piet is alweer in het land. :biggrin2:

Cynische modus uit; ik ben verdrietig en uitgebreid getroost door lieve mensen. Die het ook met verbazing aanzien.
Oo dat is echt giga balen. Maar ik kreeg altijd wel een gevoel dat er veel frictie was op je werk als je het erover had, kan me vergissen. Misschien en hopelijk ga je nu hierdoor iets fantastisch tegen komen!
Door Siberienne
Kaio schreef:Oo dat is echt giga balen. Maar ik kreeg altijd wel een gevoel dat er veel frictie was op je werk als je het erover had, kan me vergissen. Misschien en hopelijk ga je nu hierdoor iets fantastisch tegen komen!
Ja er is heel veel gedoe geweest, het is alleen beetje spannend hoe nu verder. In mijn regio zijn niet heel veel vacatures voor mijn baan en ML is voorlopig nog wel regio gebonden. Dus dat wordt of heel veel reizen of lat-relatie of of.. kortom ingewikkeld op het moment, maar er zal zich wel iets aandienen. "go with the flow' nu even maar dat is niet mijn sterkste talent ;)
Door -Annemarie-
Kaio schreef:Bestaat dat dan nog, de bieb? ... ik bedoel zou niet meer weten waar hier een fysieke ligt. Ik denk idd dat jullie een uitstervend ras zijn en dat het gaat verdwijnen. Ook wel jammer ergens, rook er altijd zo apart tussen de boeken!
:biggrin2:

Ja hoor, we zijn er nog. :yeah:

Alleen niet meer zoals vroeger, met alleen maar boeken. En dat je moest fluisteren in de bibliotheek. ;D
Natuurlijk kun je nog steeds boeken/tijdschriften/dvd's lenen, maar de bibliotheek biedt tegenwoordig veel meer!
We organiseren computercursussen, workshops, lezingen, voorleesuurtjes, digitaal cafe en helpen bij belastingaangifte. Met een bibliotheekabonnement mag je gratis e-books lenen, zijn er gratis online cursussen en traingen, luisterboeken en nog veel meer!

Ik ben wel opgeleid als bibliothecaris, maar voel me meer een ondernemer. ;)

https://www.bibliothekendrenthe.nl/
Door Kaio
Siberienne schreef:Ja er is heel veel gedoe geweest, het is alleen beetje spannend hoe nu verder. In mijn regio zijn niet heel veel vacatures voor mijn baan en ML is voorlopig nog wel regio gebonden. Dus dat wordt of heel veel reizen of lat-relatie of of.. kortom ingewikkeld op het moment, maar er zal zich wel iets aandienen. "go with the flow' nu even maar dat is niet mijn sterkste talent ;)
Ja poeh, ik kan me voorstellen hoe je je voelt. :bigarmhug: bij mezelf kijkende zou ik zelf veel reizen fysiek niet kunnen en lat-relatie denk ik maar een ding omg de honden. Ontzettend moeilijk. Go with the flow is voor velen moeilijk, onzekerheid brengt ook onrust met zich mee, zeker als je voor meer dan alleen jezelf moet zorgen. :-\ Hopelijk dient zich gauw iets aan.
Door Kaio
-Annemarie- schreef::biggrin2:

Alleen niet meer zoals vroeger, met alleen maar boeken. En dat je moest fluisteren in de bibliotheek. ;D
Natuurlijk kun je nog steeds boeken/tijdschriften/dvd's lenen, maar de bibliotheek biedt tegenwoordig veel meer!
We organiseren computercursussen, workshops, lezingen, voorleesuurtjes, digitaal cafe en helpen bij belastingaangifte. Met een bibliotheekabonnement mag je gratis e-books lenen, zijn er gratis online cursussen en traingen, luisterboeken en nog veel meer!

;D
Maar dat is inderdaad wel een behoorlijk uitgebreid assortiment zeg maar ;)

En ooh Google leert me wel dat er wel degelijk over de grens nog wat biebs te vinden zijn in deze regio
Door Siberienne
-Annemarie- schreef::biggrin2:

Je hebt me overtuigd. Ga (weer) lid worden. Nu toch tijd over :biggrin2:
Door eelke
Siberienne schreef:Ja er is heel veel gedoe geweest, het is alleen beetje spannend hoe nu verder. In mijn regio zijn niet heel veel vacatures voor mijn baan en ML is voorlopig nog wel regio gebonden. Dus dat wordt of heel veel reizen of lat-relatie of of.. kortom ingewikkeld op het moment, maar er zal zich wel iets aandienen. "go with the flow' nu even maar dat is niet mijn sterkste talent ;)
Ga je WW krijgen? Want dan zou ik zeker aankloppen bij het UWV, wellicht zijn er nog veel meer, maar heel andere, mogelijkheden!
Door Siberienne
eelke schreef:Ga je WW krijgen? Want dan zou ik zeker aankloppen bij het UWV, wellicht zijn er nog veel meer, maar heel andere, mogelijkheden!
mijn beroep stelt bepaalde eisen, ga ik wat anders doen dan raak ik mijn registratie kwijt. Aangezien mijn beroep het leukste ter wereld is :biggrin2: wil ik dat nu niet. Maar het klopt dat dat ook een keuze is. En wie weet kom ik nog iets heeeeeel leuks tegen dat me van gedachten doet veranderen....
Door eelke
Siberienne schreef:mijn beroep stelt bepaalde eisen, ga ik wat anders doen dan raak ik mijn registratie kwijt. Aangezien mijn beroep het leukste ter wereld is :biggrin2: wil ik dat nu niet. Maar het klopt dat dat ook een keuze is. En wie weet kom ik nog iets heeeeeel leuks tegen dat me van gedachten doet veranderen....
Dat kan helemaal niet want dat is de mijne al! :D

Kun je ook niet parttime deze punctie ergens uitvoeren zodat je je registratie behoud maar je misschien maar 1 of 2 keer per week verder weg hoeft? En dan een andere baan, of zelfs opleiding, ernaast?
Door Siberienne
eelke schreef:Dat kan helemaal niet want dat is de mijne al! :D

Kun je ook niet parttime deze punctie ergens uitvoeren zodat je je registratie behoud maar je misschien maar 1 of 2 keer per week verder weg hoeft? En dan een andere baan, of zelfs opleiding, ernaast?
er komt wel iets op mijn pad. Ik moet gemiddeld 16 uur per week mijn vak uitoefenen, maar over een periode van 5 jaar. Dus heb wel wat speelruimte. En ik zou idd in eerste instantie denken over een baan van bv 3 dagen per week, dat is te doen.

;D ;D zo zie ja maar dat er heel veel leukste banen zijn!
Door eelke
Siberienne schreef:er komt wel iets op mijn pad. Ik moet gemiddeld 16 uur per week mijn vak uitoefenen, maar over een periode van 5 jaar. Dus heb wel wat speelruimte. En ik zou idd in eerste instantie denken over een baan van bv 3 dagen per week, dat is te doen.

;D ;D zo zie ja maar dat er heel veel leukste banen zijn!

Ik hoop dat het je mooie kansen geeft!
Door -Annemarie-
Siberienne schreef:Je hebt me overtuigd. Ga (weer) lid worden. Nu toch tijd over :biggrin2:
De aanleiding is natuurlijk minder prettig, sterkte gewenst met dit nieuwe traject. :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door