Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
eelke schreef:Misschien moet ik hem ook nog wijzen op de tekst van zijn storingskaartje; als u deze punten heeft gecontroleerd kun u mijn bellen.

Ha. Hahahaha. Sukkel(tje).

Goed. Morgen weer een dag :)
Het is nu morgen, maar ik blijf voor monteurtje en sukkeltje gaan hoor! Ik snap zulke bedrijven niet, doen alsof elke andere klant belangrijker is dan jou. Willen ze nou geld verdienen of niet?
Door pearlsofpassion
Hier nog eentje.
Om 5u30 staat er plots een betonwagen in het straat te ronken.
Nu is onze straat tegenwoordig deel van een omleiding waardoor secties van verboden parkeren aangegeven staan. Voor mensen die hun verkeersborden niet kennen.lijkt het alsof de hele straat verboden is, maar dat is het niet.
Onze auto's staan dus reglementair. Maar de betonwagen niet ( stationeren mag ook niet). En door de combinatie kon niemand meer passeren op straat.
Krijgen wij telefoon van de politie dat we fout geparkeerd zouden staan. Die kwieten van de bouwfirma hadden dus gebeld dat wij verkeerd zouden staan. Ja, net andersom dus... maar ja, de politie kwam niet ter plaatse dus weten die veel.
Meneer heeft de auto's verzet maar daarna toch maar eens terug gebeld naar politie om klacht in te dienen.
Das nogal mooi zo. Die lullen lappen alle regels aan hun laars en wij krijgen de schuld en mogen opdraven. Om 5u30 's ochtends nota bene!
Door Kaela
Ik ben speciaal na een lange dag gister, vroeg genoeg opgestaan om nog een speelkwartiertje met de loge's te doen. Willen de heren uitslapen >:(

Hebben ze van mijn eigen vogels afgekeken denk ik. Die wensen ook niet op dergelijke tijden gewekt te worden. En om heel eerlijk te zijn, ik zelf ook niet :sleep3: :sleep3: :sleep3:
Door Kaio
eelke schreef:Ja en het is nog wel nationale vrouwen dag! >:( ik ga hem voortaan monteurtje noemen. Tsk.
;D ;D ;D
Door koekje
Fenixjuh schreef: Voorlopig ben ik heel goed in rustig aan doen, maar jullie mogen me hier in november weer op wijzen hoor.... ::)
Ohhh, wat leuk! Gefeliciteerd! Hoe ver ben je al?

@Eelke: ik ben er ook allergisch voor om mevrouwtje genoemd te worden. Meestal is dat door mannen. En die noem ik dan standaard 'meneertje' terug.
Door Kim_S
koekje schreef:Ohhh, wat leuk! Gefeliciteerd! Hoe ver ben je al?

@Eelke: ik ben er ook allergisch voor om mevrouwtje genoemd te worden. Meestal is dat door mannen. En die noem ik dan standaard 'meneertje' terug.
Koek ruikt HCG :biggrin2:
Door pearlsofpassion
koekje schreef:Ohhh, wat leuk! Gefeliciteerd! Hoe ver ben je al?
Oh, ik had dat niet begrepen. :)

Voor november.
Dat moet dan nog heel pril zijn. Aangezien ik in augustus moet en nog maar dik 4 maand ver ben. :biggrin2:
Door Kim_S
pearlsofpassion schreef:Oh, ik had dat niet begrepen. :)

Voor november.
Dat moet dan nog heel pril zijn. Aangezien ik in augustus moet en nog maar dik 4 maand ver ben. :biggrin2:
Whaaaaaaa gefeliciteerd!! :D
Door Too
pearlsofpassion schreef:Oh, ik had dat niet begrepen. :)

Voor november.
Wat leuk
Gefeliciteerd!
Door Fenixjuh
Eeeh, ik ga mijn studie weer oppakken... Voor zover ik weet heb ik net een pup en das ff genoeg

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Door pearlsofpassion
Shiiit!! :-\

Ik heb twee kleine hardere knobbeltjes gevonden vlakbij Cuzco zijn tepels. :-X
Ik probeer rustig te blijven, maar dat is wel behoorlijk lastig nu we Kleintje net verloren hebben aan melkkliertumoren.
Dat kan toch niet bij een kater die op 7 maand gecastreerd is he? Zullen wel vetbolletjes zijn of zoiets zeker?
Hij is 8 jaar en wel te zwaar...

Edit: om 16u even bij de DA langs. Al is het maar om gerustgesteld te worden.
Wat hebben we nu toch een fijne DA getroffen! Ze weet gewoon al wie ik ben als ik mn naam zeg.
Door frodo quin
pearlsofpassion schreef:Shiiit!! :-\

Ik probeer rustig te blijven, maar dat is wel behoorlijk lastig nu we Kleintje net verloren hebben aan melkkliertumoren.
Dat kan toch niet bij een kater die op 7 maand gecastreerd is he? Zullen wel vetbolletjes zijn of zoiets zeker?

Wat hebben we nu toch een fijne DA getroffen! Ze weet gewoon al wie ik ben als ik mn naam zeg.
Voor zover ik weet is het niet compleet onmogelijk dat een kater melkkliertumoren krijgt, maar wel extreem zeldzaam, dus kans is heel groot dat het iets anders is.

Veel sterkte met de spanning en ik duim dat het compleet onschuldig is.

Ow ja, proficiat met de zwangerschap :)
Door eelke
pearlsofpassion schreef:Shiiit!! :-\

Groot gelijk dat je gaat, kun je straks vast weer rustig adem halen :-* ik duim.
Fenixjuh schreef:Eeeh, ik ga mijn studie weer oppakken... Voor zover ik weet heb ik net een pup en das ff genoeg

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Ahh joh, net zo handig! Voor een pup en baby moet je toch thuis blijven, dus gewoon gelijk doen joh, hoe veel werk is dat nou :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door