Wat een prachtige hond!!joel schreef:
Yuma alweer een half jaar!!
En wat zijn we blij met hem! Hij is echt het maatje wat Lizzy nodig had!! Die twee passen zo goed bij elkaar!!
Ondanks dat hij de enige reu was in het nest hadden we geen betere ‘keus’ kunnen maken
Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Hier eens een fotootje van "De Kater". Wij 2-en hebben een beetje een "haat/liefde verhouding" Hij kan zo lief zijn maar soms komt de duivel in hem naar boven en dan heeft tie het op mij voorzien. Dan mag tie ff naar buiten of naar boven om "af te koelen", als zijn "duivelse-ik" dan weer pleite is, is tie weer zo schattig

Dank je wel, tis een heerlijk ding !!zurca schreef:Wat een prachtige hond!!
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Dit is duidelijk zijn schattige kantzurca schreef:Tobias1.jpeg
Hier eens een fotootje van "De Kater". Wij 2-en hebben een beetje een "haat/liefde verhouding" Hij kan zo lief zijn maar soms komt de duivel in hem naar boven en dan heeft tie het op mij voorzien. Dan mag tie ff naar buiten of naar boven om "af te koelen", als zijn "duivelse-ik" dan weer pleite is, is tie weer zo schattig![]()
- Spikkelneus
- 5-sterren

Diego, als de casanova die hij is. En Dali, schattig als altijd.
Lief stelSpikkelneus schreef:Diego, als de casanova die hij is. En Dali, schattig als altijd.
IMG_9334.JPG
IMG_9330.JPG
- Border Bandit
- 5-sterren

Wat een mooie uitstraling heeft Diego!Spikkelneus schreef:Diego, als de casanova die hij is. En Dali, schattig als altijd.
IMG_9334.JPG
IMG_9330.JPG
En Dali .... oh ....
- devillovesangel
- 3-sterren

Spikkelneus schreef:Diego, als de casanova die hij is. En Dali, schattig als altijd.
IMG_9334.JPG
IMG_9330.JPG
Oh my Spikkelneus, die heren van jou weten wel hoe ze hun mensen om hun vingertjes kunnen winden. Wat een koppies
Vanmorgen ramen gezeemd en Charlie was content dat ie weer fatsoenlijk naar buiten kon kijken voor de ochtendinspectie.

Vanmorgen ramen gezeemd en Charlie was content dat ie weer fatsoenlijk naar buiten kon kijken voor de ochtendinspectie.

-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Aaaaahhh, zo knap allebeiSpikkelneus schreef:Diego, als de casanova die hij is. En Dali, schattig als altijd.
IMG_9334.JPG
IMG_9330.JPG
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Wat een heerlijke koppies!Spikkelneus schreef:Diego, als de casanova die hij is. En Dali, schattig als altijd.
IMG_9334.JPG
IMG_9330.JPG
Iemand anders vond mijn pupje ook knap
Beste Wetterhoun reu issie geworden. Ik loop de rest van de maand naast mijn schoenen
Beste Wetterhoun reu issie geworden. Ik loop de rest van de maand naast mijn schoenen
Wat leuk! GefeliciteerdKim_S schreef:Iemand anders vond mijn pupje ook knap![]()
image.jpeg
Het is er nog wat frisjes voor, maar ik snap het wel hoor! Gefeliciteerd!Kim_S schreef:Iemand anders vond mijn pupje ook knap![]()
image.jpeg
Gefeliciteerd!!Kim_S schreef:Iemand anders vond mijn pupje ook knap![]()
image.jpeg