Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
-Annemarie- schreef:Afbeelding

Koud hè! :P (voor de Aga ::) )

Hoezo prinses op de erwt? :biggrin2:
Je hebt gelijk hoor Moyra, héérlijke warmte van Agaatje :smitten:
Hier is de Aga alleen in trek bij de poezebeesten, Rocco wil onder een dekentje, Joep ligt met z'n buik voor de houtkachel als 'ie aan is en Gabi durft niet op een schapevacht te liggen ;D
Door joel
370BA75D-2EA0-4504-AC3A-CC4F1560ECD4.jpeg
370BA75D-2EA0-4504-AC3A-CC4F1560ECD4.jpeg (116.5 KiB) 1683 keer bekeken
Yuma alweer een half jaar!!
En wat zijn we blij met hem! Hij is echt het maatje wat Lizzy nodig had!! Die twee passen zo goed bij elkaar!!
Ondanks dat hij de enige reu was in het nest hadden we geen betere ‘keus’ kunnen maken :biggrin2:
Door Anne in Zweden
Joehoe, pas eind februari maar de ijssalon is al geopend! Met slechts één smaak in het sortiment ("Elandkeutel"), maar da's helemaal prima, volgens Laika. :biggrin2:
laika eisdiele.jpg
laika eisdiele.jpg (1.11 MiB) 1675 keer bekeken
Door Anne in Zweden
joel schreef:370BA75D-2EA0-4504-AC3A-CC4F1560ECD4.jpeg

Yuma alweer een half jaar!!
En wat zijn we blij met hem! Hij is echt het maatje wat Lizzy nodig had!! Die twee passen zo goed bij elkaar!!
Ondanks dat hij de enige reu was in het nest hadden we geen betere ‘keus’ kunnen maken :biggrin2:
Wat een prachtig ras is dat toch! Wauw!
Door - pien -
Anne in Zweden schreef:Joehoe, pas eind februari maar de ijssalon is al geopend! Met slechts één smaak in het sortiment ("Elandkeutel"), maar da's helemaal prima, volgens Laika. :biggrin2:

laika eisdiele.jpg
;D ;D ;D ;D
Door pike
Anne in Zweden schreef:Joehoe, pas eind februari maar de ijssalon is al geopend! Met slechts één smaak in het sortiment ("Elandkeutel"), maar da's helemaal prima, volgens Laika. :biggrin2:

laika eisdiele.jpg
Duc is jaloers, die wil ook graag elandkeutelsmaak :biggrin2:
Door Anne in Zweden
pike schreef:Duc is jaloers, die wil ook graag elandkeutelsmaak :biggrin2:

Ze liggen nu nog veelal verstopt onder 60-90 cm sneeuw, maar ik zal er in het voorjaar een paar voor hem verzamelen en opsturen. :biggrin2:
Door pearlsofpassion
Anne in Zweden schreef:Ze liggen nu nog veelal verstopt onder 60-90 cm sneeuw, maar ik zal er in het voorjaar een paar voor hem verzamelen en opsturen. :biggrin2:
Oh, joepie! Wat fijn voor de postbode! :biggrin2:
Door devillovesangel
Fenixjuh schreef:Zou ik ook doen... Eigenlijk de schuld van baasjes die de ramen lappen, anders bleef die indringer wel weg ;)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Goede reden, omdat zo lang mogelijk uit te stellen dus :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door