De boswandeling was trouwens een drama. Ik was even vergeten dat Linga de hele wandeling snackt. Konijnenkeutels, gras, nog meer gras (hele pollen), hondendrollen, etc. En ze moest natuurlijk nuchter blijven.... En als ik dan roep dat ze niet mag snacken, kijkt ze om en krijg ik de dikke middelteen. Dus laten plassen en poepen en van ellende maar aangelijnd. Liep ze als een geslagen hond door dat bos, openlijk hardop te balen. En dan achter me gaan lopen om vervolgens stiekem een hap gras te nemen he! Echt! Vervolgens dacht Toetie "pik in, het is nog vroeg, laat ik even uitgebreid gaan jagen". Ik denk "zul je zien he, dat ze altijd komt behalve vandaag en ik te laat bij de dierenarts ben". Dus, Toetie geroepen en voor de zekerheid ook maar aangelijnd. Dus na 40 minuten was ik het wel zat, terug naar de auto en naar de dierenarts. Toen Linga onder narcose was, liet ze dus en plas en poep lopen

(en ze had echt geplast en gepoept maar ja, dat moet tegenwoordig ook allemaal op haar manier, in haar tempo en al helemaaaal niet aangelijnd dus het was niet naar haar wens gegaan en ze had nog wat opgespaard).