Kun je nu nog iets doen om hem de laatste dagen rustiger te laten doorkomen? Heb je aan zo'n stekker gedacht? Bach spray? Had de dierenarts nog een idee?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:Ohh vreselijk Mieke...veel sterkte de laatste dagen, die zijn zoooooo moeilijk. Ik kon niet stoppen met huilen toenWe laten hem geen seconde meer alleen, er is dag en nacht iemand bij hem. Dat houdt hem nog het rustigst en hij krijgt Bach spray.tig keer een laatste keer dit, laatste keer dat. Mooi, maar oh zo zwaar.
Kun je nu nog iets doen om hem de laatste dagen rustiger te laten doorkomen? Heb je aan zo'n stekker gedacht? Bach spray? Had de dierenarts nog een idee?
Mieke L. schreef:We laten hem geen seconde meer alleen, er is dag en nacht iemand bij hem. Dat houdt hem nog het rustigst en hij krijgt Bach spray.Nee dat maakt niks uit, lekker geven waar hij zin in heeft. Het is nu eenmaal toch zo. Pfff, moeilijk hoor. Nog 1 dag werken nu dan? Vrijdag toch wel vrij?
Ja moeilijk is het zeker en ik huil wat af deze dagen. Qua eten verwen ik hem ook enorm maakt nu toch niet meer uit.
Kim_S schreef:Jeetje Mieke, wat vreselijkdank je, ja lijkt me ook helemaal niet leuk.![]()
Sterkte met afscheid nemen de komende dagen.![]()
Geen hond meer hebben is verschrikkelijk stil...