Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
Ik mocht met ML mee om auto’s te kijken zodat we niet te duur uit zouden komen en nou heb ik nietsvermoedend meegewerkt aan proefrit in duurdere type en nou ben ik Fliefd... het is ook werkelijk hopeloos, ik word altijd Fliefd op de ‘verkeerde’ auto en laat mijn brein thuis :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Nee, we hebben nog niet besloten.... nog niet echt.... ik moet echt toegeven, ik ben een autoliefhebber.... ;)
Door Siberienne
Echte klaag; een steenmarter heef besloten dat het portiek vd voordeur zijn wc is. Ligt elke keer poep en nu flats diarree. Morgen poetsen. Iemand nog tips hoe ik het kreng ervan kan overtuigen elders te gaan poepen?
Door Kaio
Siberienne schreef:Echte klaag; een steenmarter heef besloten dat het portiek vd voordeur zijn wc is. Ligt elke keer poep en nu flats diarree. Morgen poetsen. Iemand nog tips hoe ik het kreng ervan kan overtuigen elders te gaan poepen?
Mijn ouders wilden bij hun marters onder auto probleem hondenharen van ons hebben...
Goed dat valt makkelijk te proberen bij jou denk ik.
Door Siberienne
Kaio schreef:Mijn ouders wilden bij hun marters onder auto probleem hondenharen van ons hebben...
Goed dat valt makkelijk te proberen bij jou denk ik.

:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: nee geen probleem nee...
Door src_esther
Siberienne schreef:Echte klaag; een steenmarter heef besloten dat het portiek vd voordeur zijn wc is. Ligt elke keer poep en nu flats diarree. Morgen poetsen. Iemand nog tips hoe ik het kreng ervan kan overtuigen elders te gaan poepen?
Hondjes een nachtje bij de voordeur laten slapen als de hondenhaar truc van Kaio niet werkt?

Oja, en opletten dat 'tie niet onder jullie auto's gaat zitten want dan het je toch liever zijn ontlasting in je portiek...
Door Daantje
Of kippengaas op de grond leggen snachts ,daar houden ze niet van.
Hier hebben steenmarters ook een voorkeur voor beschutte plekken ( onder de motorkap :-X ) en kippengaas schrikt ze af.
Wij leggen dan een flinke lap onder de auto
Door Kaio
Daantje schreef:Of kippengaas op de grond leggen snachts ,daar houden ze niet van.
Hier hebben steenmarters ook een voorkeur voor beschutte plekken ( onder de motorkap :-X ) en kippengaas schrikt ze af.
Wij leggen dan een flinke lap onder de auto
Ja mijn ouders hebben dat ook idd. Na een paar keer iets doorgebeten gehad te hebben
Door Siberienne
src_esther schreef:Hondjes een nachtje bij de voordeur laten slapen als de hondenhaar truc van Kaio niet werkt?

Oja, en opletten dat 'tie niet onder jullie auto's gaat zitten want dan het je toch liever zijn ontlasting in je portiek...
Er ligt al 13 jr poep op de oprit waar de auto staat dus daar ben ik niet zo heel bang meer voor. Maar op deze plek heeft de postbode er al een paar xx ingestaan en da’s vies.. ;)
Door Charlie Angel
Siberienne schreef:Ik mocht met ML mee om auto’s te kijken zodat we niet te duur uit zouden komen en nou heb ik nietsvermoedend meegewerkt aan proefrit in duurdere type en nou ben ik Fliefd... het is ook werkelijk hopeloos, ik word altijd Fliefd op de ‘verkeerde’ auto en laat mijn brein thuis :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Nee, we hebben nog niet besloten.... nog niet echt.... ik moet echt toegeven, ik ben een autoliefhebber.... ;)
Niets verkeerds mee toch? Afbeelding Ik ben ook een autoliefhebber. Alleen ben ik dan financieel wel streng, werktik denk ik.
Succes met de overwegingen.
Door Kaio
Bij ons moeten vooral de honden passen bij auto's ;D Dat is het eerste criterium.
Door pearlsofpassion
Zo gaat dat. Kwestie van noodzakelijke ruimte.

In mn duikclub zit iemand met een hele hoge functie en die ging jaren geleden een nieuwe bedrijfswagen kiezen.
Hij trok de koffer van een heel chice en imposante wagen open en dacht: daar krijg ik mijn duikgerief niet in. Hij sloeg de koffer weer dicht en zei: 'Dat wordt hem niet' tegen de verkoper en die was behoorlijk op zijn tenen getrapt dat dat hij even in de koffer keek en de wagen verder geen blik waardig gunde. ;D
Die had wss een heel verkoopspraat klaar. :biggrin2:
Door Siberienne
pearlsofpassion schreef:Zo gaat dat. Kwestie van noodzakelijke ruimte.

In mn duikclub zit iemand met een hele hoge functie en die ging jaren geleden een nieuwe bedrijfswagen kiezen.
Hij trok de koffer van een heel chice en imposante wagen open en dacht: daar krijg ik mijn duikgerief niet in. Hij sloeg de koffer weer dicht en zei: 'Dat wordt hem niet' tegen de verkoper en die was behoorlijk op zijn tenen getrapt dat dat hij even in de koffer keek en de wagen verder geen blik waardig gunde. ;D
Oh ik heb 1 model afgekeurd; te hoog voor de honden om makkelijk in te springen. Maar dat was de goedkopere. ::)

Kofferbak moet groot genoeg zijn, leren bekleding ivm de haren en 4-wielaangedreven ivm vakanties naar de sneeuw in Noorwegen voor het skiën met de honden. Eigenlijk hele rationele keuzes dus :D

Moet wel bekennen dat ik voor de kleine auto er 1 niet gekozen heb omdat die niet lekker door de bochten ging. Die verkoper keek ook enigszins beledigd toen we terugkwamen van een proefrit en ik vond dat de auto truttig reed. Ahum.

OT het is januari en ik ga steppen en moet ronde inkorten omdat Shadow het te warm heeft. Belachelijk. Ik moest zelf meesteppen en pufte mijn jas uit. Januari. Doen we nog wat winter? :-X
Door -Annemarie-
dinky89 schreef:Het dak lekt :-\
Ships. :-X
Waait het onder de pannen? Wij hebben ook wel eens lekkage op zolder met de combinatie regen-harde wind.

Hier helaas nog steeds kleine knagertjes in de voorraadkast. :(
Door constance.blokzijl
pearlsofpassion schreef:Zo gaat dat. Kwestie van noodzakelijke ruimte.

Oh zoiets hebben wij ook ooit gedaan; gekeken naar een mooie Volvo v50. Meneer de verkoper;optie dit, dat zus en zo. ML; ja,ja zullen we eerst ff de kofferbak open doen om te kijken of de hondenbench past?
Als die niet past nemen we de auto toch niet....
Dat gezicht van die man! En die bench paste dus niet toen zijn gezicht nog eens toen we zo zonder pardon die auto afkeurden.....
Op zich wel zonde, was wel een mooie auto!

Tja als de auto niet geschikt is voor SW honden hebben we er niets aan he.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door