Nee, we hebben nog niet besloten.... nog niet echt.... ik moet echt toegeven, ik ben een autoliefhebber....

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef:Echte klaag; een steenmarter heef besloten dat het portiek vd voordeur zijn wc is. Ligt elke keer poep en nu flats diarree. Morgen poetsen. Iemand nog tips hoe ik het kreng ervan kan overtuigen elders te gaan poepen?Mijn ouders wilden bij hun marters onder auto probleem hondenharen van ons hebben...
Kaio schreef:Mijn ouders wilden bij hun marters onder auto probleem hondenharen van ons hebben...
Goed dat valt makkelijk te proberen bij jou denk ik.
Siberienne schreef:Echte klaag; een steenmarter heef besloten dat het portiek vd voordeur zijn wc is. Ligt elke keer poep en nu flats diarree. Morgen poetsen. Iemand nog tips hoe ik het kreng ervan kan overtuigen elders te gaan poepen?Hondjes een nachtje bij de voordeur laten slapen als de hondenhaar truc van Kaio niet werkt?
Daantje schreef:Of kippengaas op de grond leggen snachts ,daar houden ze niet van.Ja mijn ouders hebben dat ook idd. Na een paar keer iets doorgebeten gehad te hebben
Hier hebben steenmarters ook een voorkeur voor beschutte plekken ( onder de motorkap) en kippengaas schrikt ze af.
Wij leggen dan een flinke lap onder de auto
src_esther schreef:Hondjes een nachtje bij de voordeur laten slapen als de hondenhaar truc van Kaio niet werkt?Er ligt al 13 jr poep op de oprit waar de auto staat dus daar ben ik niet zo heel bang meer voor. Maar op deze plek heeft de postbode er al een paar xx ingestaan en da’s vies..
Oja, en opletten dat 'tie niet onder jullie auto's gaat zitten want dan het je toch liever zijn ontlasting in je portiek...
Siberienne schreef:Ik mocht met ML mee om auto’s te kijken zodat we niet te duur uit zouden komen en nou heb ik nietsvermoedend meegewerkt aan proefrit in duurdere type en nou ben ik Fliefd... het is ook werkelijk hopeloos, ik word altijd Fliefd op de ‘verkeerde’ auto en laat mijn brein thuisNiets verkeerds mee toch?![]()
![]()
![]()
Nee, we hebben nog niet besloten.... nog niet echt.... ik moet echt toegeven, ik ben een autoliefhebber....
pearlsofpassion schreef:Zo gaat dat. Kwestie van noodzakelijke ruimte.Oh ik heb 1 model afgekeurd; te hoog voor de honden om makkelijk in te springen. Maar dat was de goedkopere.
In mn duikclub zit iemand met een hele hoge functie en die ging jaren geleden een nieuwe bedrijfswagen kiezen.
Hij trok de koffer van een heel chice en imposante wagen open en dacht: daar krijg ik mijn duikgerief niet in. Hij sloeg de koffer weer dicht en zei: 'Dat wordt hem niet' tegen de verkoper en die was behoorlijk op zijn tenen getrapt dat dat hij even in de koffer keek en de wagen verder geen blik waardig gunde.![]()
Die had wss een heel verkoopspraat klaar.
dinky89 schreef:Het dak lektShips.
pearlsofpassion schreef:Zo gaat dat. Kwestie van noodzakelijke ruimte.Oh zoiets hebben wij ook ooit gedaan; gekeken naar een mooie Volvo v50. Meneer de verkoper;optie dit, dat zus en zo. ML; ja,ja zullen we eerst ff de kofferbak open doen om te kijken of de hondenbench past?
In mn duikclub zit iemand met een hele hoge functie en die ging jaren geleden een nieuwe bedrijfswagen kiezen.
Hij trok de koffer van een heel chice en imposante wagen open en dacht: daar krijg ik mijn duikgerief niet in. Hij sloeg de koffer weer dicht en zei: 'Dat wordt hem niet' tegen de verkoper en die was behoorlijk op zijn tenen getrapt dat dat hij even in de koffer keek en de wagen verder geen blik waardig gunde.![]()
Die had wss een heel verkoopspraat klaar.