Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Annemarie-
eelke schreef:Ja nu heb ik de conclusie getrokken dat het bos ook met inbrekers veilig is, dus dat het dan nog morgen nóg veiliger is zonder ;D
Mooi geval van omdenken! :thumbup:

Zondag Moyra gewassen, en ze is nog steeds fris en fruitig. Zelfs na een dagje uitbesteed; daar word ik blij van. ;D
Door eelke
-Annemarie- schreef:Mooi geval van omdenken! :thumbup:

Zondag Moyra gewassen, en ze is nog steeds fris en fruitig. Zelfs na een dagje uitbesteed; daar word ik blij van. ;D
Oeeehhh bloemetjeshond!
Door Kaela
eelke schreef:Ja nu heb ik de conclusie getrokken dat het bos ook met inbrekers veilig is, dus dat het dan nog morgen nóg veiliger is zonder ;D
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Door Siberienne
Goed zo Eelke! Positief denken :biggrin2: :biggrin2:

Vandaag zaaaaaalige massage gehad, ik was echt zo ontspannen. Nog even wat boodschapjes gedaan in de stad en wat leuke frutsels gevonden om in mozaïek te kunnen verwerken. Klein cadeautje voor meneer bedacht, die is morgen jarig.
Door Kaio
Anne in Zweden schreef:De eerste -20 graden van dit jaar, bij kraakheldere sterrenhemel. Prachtig!
En ik zag net een mug voorbij vliegen in de woonkamer ::)
Door Kaio
Anne in Zweden schreef:
Zelfs in Lapland is het warmer dan bij ons momenteel! :D

Maar een mug in januari? Moest verboden worden! >:(
En een week geleden nog een teek verwijderd ::)
Moest idd. Verboden worden !
Warmer als -20 is een relatief begrip, kan nog steeds koud zijn :biggrin2:
Door Kaio
En wat doe je er dan aan ?. :biggrin2:

Dacht gistertujdens de wandeling al dat er tussen de struikjes MUGGEN uit kwamen vliegen. Dacht ben ik nou gek ? Maar ja aangezien we ook al een TEEk hadden ::)

Op wacht het moeten happy momenten zijn, ik ben niet gestoken :D en het was maar 1 teek bij een hond ( tot nu toe) :P
Door Does72
Ik heb net mijn eerste barf bestelling gedaan!! Misschien een beetje raar om daar blij van te worden, maar ik heb er zo'n zin in om te kijken hoe Zeno het gaat vinden. Kan bijna niet wachten tot hij zijn eerste barfhap krijgt.
Door pearlsofpassion
Helemaal niet raar!
We weten allemaal nog hoe dat voelde! :biggrin2:
Hopelijk vind hij het helemaal geweldig! En ben jij nog steeds zo blij terwijl je alles moet portioneren. :P
Ik wel, ik vind dat leuk.... ::)

Ik wordt ook nog steeds opgewonden als ik een prachtig partijtje kan scoren. Iets mooi wild of zo. :dribble:
En de helft van de tijd lusten ze het dan niet... ::) ( of toch niet meteen, komt meestal wel goed)
Zoals de prachtige fazanthaan die ik onlangs aangereden vond. Super mooi, echt wild vlees ( veel roder dan de fazant die je kan kopen). Blieven ze eerst niet...
Nu gelukkig wel al. Luis gemengd met wat anders, de rest ook zo. Gelukkig he, zo'n mooi vlees! En voor mijn katten bijna een week eten...
Door smulpaap
Abiri schreef:Ik heb net mijn eerste barf bestelling gedaan!! Misschien een beetje raar om daar blij van te worden, maar ik heb er zo'n zin in om te kijken hoe Zeno het gaat vinden. Kan bijna niet wachten tot hij zijn eerste barfhap krijgt.
We hebben allemaal dezelfde afwijking :biggrin2: :P ;)
Door eelke
Kaio schreef:En wat doe je er dan aan ?. :biggrin2:

Dacht gistertujdens de wandeling al dat er tussen de struikjes MUGGEN uit kwamen vliegen. Dacht ben ik nou gek ? Maar ja aangezien we ook al een TEEk hadden ::)

Op wacht het moeten happy momenten zijn, ik ben niet gestoken :D en het was maar 1 teek bij een hond ( tot nu toe) :P

Ik heb knopjes én connecties bij het beheer :banned: maar gelukkig ga je zelf al weer ontopic :P

Abiri, hele normale gevoelens hoor!
Door Does72
smulpaap schreef:We hebben allemaal dezelfde afwijking :biggrin2: :P ;)
Gelukkig maar, dan ben ik niet de enige ;)
Ik ben al dagen aan het kijken wanneer de spullen die ik wilde bestellen weer op voorraad waren. En er ook een paar mailtjes tegenaan gegooid (bijna obsessief gedrag... :-[ ) en vandaag was het eindelijk zover. Ik kon alles in één keer bestellen en zaterdag is het er. Dan kan ik ook ervaren of het portioneren mij ook zo blij maakt ::)
Laatst gewijzigd door Does72 op do 11 jan 2018, 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door