Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef:Ik ook!Me to en omdat ik afgelopen week meer gewerkt heb, duurt mijn weekend zomaar een dag langer
Siberienne schreef:Ik zag net een heldere sterrenhemel bij het laatste rondje, de maan scheen door de bomen en de uilen riepen. Heerlijk!Klinkt heerlijk.
Eerder vanavond met S2 getraind, voor de step. Shadow kan weleens wat wisselvallig zijn, maar vanavond had hij er zo’n zin in. Hij liep echt prachtig. Zo gaaf om te zien, hij had zo’n plezier. Voldaan hondje daarna!
Spot deed ook zijn best, vooral toen hij een konijntje zag...
Soms kost het me moeite na werk en eten van de bank af te komen om nog een keer met hen op stap te gaan, maar ik was nu erg blij dat ik geweest ben
El_Kato schreef:Net groentemix gemaakt van boerenkool, pastinaak, rauwe biet, bleekselderij, hollandse sla en courgette. Normaal ben ik er altijd wel even mee bezig maar ben schijnbaar in een efficiente modus want had het er zo doorheen. Normaal snijd ik het in stukjes allemaal maar heb het nu heel grof in brokken gehakt die door de vulopening van de keukenmachine kunnen en alles er zo ingemikt. Ooh en nog een restje sojamelk om het vochtig te maken. Dex net eten gegeven en hij heeft nog een kwartier zijn bak nagelikt zo lekker vond hij hetKlinkt als genieten![]()
Het is zeker geen slechte eter maar vond dit wel erg grappig![]()
Zal dit weekend ook een up date over Dex geven met wat mooie foto's. Het gaat nl harstikke goed en het is een pracht man aan het worden
El_Kato schreef:Net groentemix gemaakt van boerenkool, pastinaak, rauwe biet, bleekselderij, hollandse sla en courgette. Normaal ben ik er altijd wel even mee bezig maar ben schijnbaar in een efficiente modus want had het er zo doorheen. Normaal snijd ik het in stukjes allemaal maar heb het nu heel grof in brokken gehakt die door de vulopening van de keukenmachine kunnen en alles er zo ingemikt. Ooh en nog een restje sojamelk om het vochtig te maken. Dex net eten gegeven en hij heeft nog een kwartier zijn bak nagelikt zo lekker vond hij hetIk moet ook vandaag -nocheer-![]()
Het is zeker geen slechte eter maar vond dit wel erg grappig![]()
Zal dit weekend ook een up date over Dex geven met wat mooie foto's. Het gaat nl harstikke goed en het is een pracht man aan het worden
pearlsofpassion schreef:Klinkt heerlijk.Als ze zin hebben hoef ik niet veel te doen. Hooguit bij een heuveltje oid. Soms als het erg zwaar is door de modder ren ik een stukje mee. Ik wil eigenlijk dat ze wel blijven trekken, dis dat de lijn strak blijft staan. Anders is het met langlaufen mega irritant wamt dat struikel je steeds over de lijn. Gisteravond met Shad hoefde ik eigenlijk alleen te blijven staan
Wat ik me afvraag... als je met de step gaat met je jongens, trekken ze jou dan voort of step je zelf nog mee?
eelke schreef:Roep je nou bij dat tweede filmpje WACHTEN bij de start?Yep
Siberienne schreef:Yep![]()
![]()
En het werkt nog enigszins ook toch? Ik bedoel, ze zijn niet op pad met step en zonder mij![]()
![]()
pearlsofpassion schreef:Prachtig he.
Ik vind het geweldig dat je, ook in Nl, je honden echt laat doen waarvoor ze gefokt zijn. Heerlijk.
Dat kan zeker wel alleen als ze goede heupen hebben? Ik kan me voorstellen dat je ze anders bij een hond met HD goed om zeep kan helpen?