Daantje schreef:Ja,klopt ,het is al vergevorderdNog wat gedoe om details enz.
Het gaat vast bij jullie net als bij ons .Het kabbelt wat voort en in 1 x weet je wat je wilt gaan doen en kan het snel gaan.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Daantje schreef:Ja,klopt ,het is al vergevorderdNog wat gedoe om details enz.
Het gaat vast bij jullie net als bij ons .Het kabbelt wat voort en in 1 x weet je wat je wilt gaan doen en kan het snel gaan.
Daantje schreef:Jeeej,wij hebben ons huis inmiddels voor de 2e keer verkocht ( 1e keer ging niet door omdat de kopers op t allerlaatst hun financiering niet rondkregen )
Inmiddels zijn wij nu ook bezig met een ander huis![]()
Ondanks alle mooie prachtige jaren op de huidige stek liggen hier zoveel herinneringen en is het zo stil dat wij ernaar uitkijken om ergens anders een nieuwe start te maken.
Angelique schreef:Gefeliciteerd! Ik kan me iets voorstellen bij je gevoel erbij. Het was een prachtige plek/woning, met een hondenhuus waar heel BP jaloers op was. Succes met de aankoop van de nieuwe woningEn waar half BP door Hiljes gouden hart van mocht meegenieten!
Daantje schreef:Nu Kim haar huis nogOooooh Hilje wat fijn dat het verkocht is!!![]()
![]()
Die staat van alle huizen van BP-ers het langste te koop geloof ik![]()
Hoe gaat het daarmee Kim?
Wij hadden het geluk dat er een speciaal foto -styling -dinges -buro een mooie reportage maakte van ons huis.
Dat scheelde alles.Kost een paar centen ,maar het werkte wel.
Kaela schreef:Wat heb je dat mooi gezegd, ik zou het niet beter kunnen.
En waar half BP door Hiljes gouden hart van mocht meegenieten!
Gefeliciteerd met de verkoop Hilje! Op naar jullie nieuwe stekje. Hoe verdrietig het ook is om dit hoofdstuk af te sluiten, het is nu tijd om weer aan een fijner nieuw hoofdstuk te beginnen. Jou lieverds zitten in je hart en verhuizen altijd overal mee naar toe!
Kaela schreef:En waar half BP door Hiljes gouden hart van mocht meegenieten!Aaahhh ,wat lief Karin ,mooi verwoord
Gefeliciteerd met de verkoop Hilje! Op naar jullie nieuwe stekje. Hoe verdrietig het ook is om dit hoofdstuk af te sluiten, het is nu tijd om weer aan een fijner nieuw hoofdstuk te beginnen. Jou lieverds zitten in je hart en verhuizen altijd overal mee naar toe!
MillyMol schreef:Ik heb net een aankoopmakelaar opdracht gegeven voor mij op zoek te gaan naar een appartement in Zeist en omgeving, en de verkoopmakelaar opdracht gegeven om alles in gang te zetten om mijn huidige woning in Amsterdam op de markt te brengen. Het laatste zal geen enkel probleem zijn, zo verwacht ik. Ik ben benieuwd waar de aankoopmakelaar mee aan komt zetten. Maar deel 1 van de plannen is in gang gezet!Hartstikke tof ! Je huis in A'dam ben je vast zo kwijt.
Daantje schreef:Aaahhh ,wat lief Karin ,mooi verwoordBedankt, maar dat wordt wel erg vroeg op en erg laat thuis komen:![]()
Dank jullie allemaal voor de felicitaties,we laten hier iets heel moois achter.![]()
En jemig Kim ,wat een stom gedoe en het duurt al veel te lang.
Tip voor Millymol: koop geen appartement ( scheelt weer een VVE waar je elk jaar weer geld naartoe moet brengen) maar een handig huis in het beste deel van NL.Nou ja ,bijna in NL dan.
Kim weet nog een mooi stekkie