smulpaap schreef:Ja , je moet er wat voor over hebben om draken te fotograferenDoe ik graag![]()
Dat rode kleed is ook wel favoriet geloof ik he ?

Ja dat kleed daar is ie echt dol op. Wij wat minder, want al het haar blijft er in hangen

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
smulpaap schreef:Ja , je moet er wat voor over hebben om draken te fotograferenDoe ik graag![]()
Dat rode kleed is ook wel favoriet geloof ik he ?
eelke schreef:Ik gebruik ook een rubberen borstel inderdaad. Net zoals de beroemde bezem, maar dan in de handveger versie.Waar haal jij die? Ik zoek al tijden een rubber borstel maar kan hem niet vinden en ook mijn rubber bezem is langzaam aan vervanging toe...
Siberienne schreef:Waar haal jij die? Ik zoek al tijden een rubber borstel maar kan hem niet vinden en ook mijn rubber bezem is langzaam aan vervanging toe...Uhm, de handveger komt van een bevriende kapster die hem niet gebruikte, en de bezem van de action maar da's ook al lang geleden...als eens op internet gezocht?
Border Bandit schreef:Whaa, siberienne, wat zie je er goed uit! Volgens mij hebben jullie genoten!Werd het toch nog een gezellig onderkomen
Goh, wat een modder, het zit echt overal he!?
Bandit en ik hebben in de badkamer gebivakkeerd vannacht, dat was de enige plaats die voor hem houdbaar was en waar hij zelfs heeft kunnen slapen.
Met de laptop erbij was het voor mij ook goed te doen.![]()
DSC07675.JPG