Lizzy schreef:Het is meer dat het beeld van een huisdier ontbreektTsja ik heb geen huisdieren meer. Behalve parkieten maar die willen hun kerstmuts niet op.. Maar het is wel een super schattige foto!!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef:Het is meer dat het beeld van een huisdier ontbreektTsja ik heb geen huisdieren meer. Behalve parkieten maar die willen hun kerstmuts niet op.. Maar het is wel een super schattige foto!!!
Elf schreef:036B514A-D9F1-4092-9530-ABC5B3919E1B.jpeg
Dit kerstengeltje is onze jongste telg, Floris. Hij is de clown van de familie en laat ons elke dag weer lachen. Ruim een jaar is hij bij ons en niet meer weg te denken
Siberienne schreef:Mijn lichtpuntjesMooi. Ontroerend![]()
fullsizeoutput_12f2.jpeg
Lieve husky heren. Het afgelopen jaar was pittig. Een burn out, herstel, een terugval. Met deze foto wil ik jullie bedanken. Voor al die keren dat ik voor jullie naar buiten moest - en dus in beweging kwam. Voor al de keren dat ik het niet zag zitten en de ene kwam knuffelen en de ander met een speeltje aan kwam zetten. Het leven is leuk vrouwtje, echt waar!
Voor al die keren dat we de "husky sandwich" deden: zittend op de grond, aan iedere kant een hond en kroelen. Warm en rustig werd ik ervan.
Bedankt ook voor jullie geduld. Ik was het niet altijd, geduldig. Soms reageerde ik ook met stress en frustratie op jullie. Maar jeetje, wat waren jullie vergevingsgezind. Daar kan menig mens nog wat van leren. En over leren gesproken. Misschien wel de belangrijkste les. Jullie zijn niet perfect, maar precies goed. Dat gevoel is geloof ik wederzijds. Dikke knuffel heren, dat er nog veel mooie jaren mogen volgen!
Nikass schreef:IMG_20171113_183737540.jpgHahahaha, geniaal! En kwijl op de tafel?
Ha! Ik ben het zusje![]()
Ik wil graag een eigen foto. Buiten in de modder zitten doe ik niet, hoe verzin je het! Lekker op de bank met een vraagje van mijn maagje zien of er nog wat voor mij overblijft van het kerstdiner, of welk diner dan ook, maakt mij niet zoveel uit.
Ik ben heel lief en zacht van karakter en ik heb het te stellen gehad met die pupGelukkig zijn we toch al gauw dikke maatjes geworden.
Mijn mama-baasje noemt mij altijd lotje uit de loterij, want ik ben een herplaatsertje, en het was even afwachten wat ze met mij te wachten stond, maar ik ben alleen maar ontzettend lief en aanhankelijk en heb heel veel gevoel voor humor (zoals jullie wel kunnen zien op de foto)
Siberienne schreef:Mijn lichtpuntjesWat mooi![]()
fullsizeoutput_12f2.jpeg
Lieve husky heren. Het afgelopen jaar was pittig. Een burn out, herstel, een terugval. Met deze foto wil ik jullie bedanken. Voor al die keren dat ik voor jullie naar buiten moest - en dus in beweging kwam. Voor al de keren dat ik het niet zag zitten en de ene kwam knuffelen en de ander met een speeltje aan kwam zetten. Het leven is leuk vrouwtje, echt waar!
Voor al die keren dat we de "husky sandwich" deden: zittend op de grond, aan iedere kant een hond en kroelen. Warm en rustig werd ik ervan.
Bedankt ook voor jullie geduld. Ik was het niet altijd, geduldig. Soms reageerde ik ook met stress en frustratie op jullie. Maar jeetje, wat waren jullie vergevingsgezind. Daar kan menig mens nog wat van leren. En over leren gesproken. Misschien wel de belangrijkste les. Jullie zijn niet perfect, maar precies goed. Dat gevoel is geloof ik wederzijds. Dikke knuffel heren, dat er nog veel mooie jaren mogen volgen!
Lizzy schreef:Hahahaha, geniaal! En kwijl op de tafel?Ik geloof dat het gewoon water is, maar het had gekund...
Aprilsnow schreef: En Tungsten jij bent wel een bofkont hoor, ga zo door kanjer en niet meer zo'n gekke dingen doen als een maagkanteling en opgeven. Na wat jij bereikt hebt. Je vrouwtje moet wel leren de vingers voor de camera weg te halen dan had je er nog mooier op gestaanDat zijn geen vingers, dat is een koekje, dat was het hele idee van de foto, maar dat is dus niet helemaal overgekomen merk ik....Maar dat leg je haar vast nog wel een keer uit.
![]()