Border Bandit schreef:We zijn heel blij dat we weer thuis zijn.Je kunt de arts altijd vragen als je ergens over twijfelt. Daar betaal je ze tenslotte voor.
Dat van die narcose is Bandit vast al vergeten.Nu ik nog, hihi.
Bandit krijgt geen omiga3.
Ik wil eigenlijk alleen geven wat ik voorgeschreven krijg. Ik heb er allemaal niet zo'n verstand van en straks geef ik er goedbedoeld iets bij waarvan de arts later misschien zegt dat het niet handig was.![]()
Goed nieuws: Bandit heeft zin om te eten! Hij is eindelijk een beetje wakker.
Is stomen eigenlijk niet hetzelfde als koken? Ik kan het kookvocht er toch bij geven. Heeft hij dan niet toch alle stofjes binnen?
Ik voel met toch nog rot/onzeker. De arts heeft alleen zijn maag en dunne-darm bekeken. Voor mijn gevoel zit het probleem in de dikke darm en die is niet bekeken.Ik had wel gezegd dat ik dacht dat hij van achter zou kijken i.p.v. van voren. Hij zei dat hij dat alleen doet als hij daar reden toe had.
Nu denk ik: had ik maar gevraagd of hij voor mij even 'achter' wilde kijken.
Met al die biopten is het nóg duurder geworden. Nou ja duur, voor mij is het erg veel geld. Of het duur is weet ik niet.
Medische kosten voor onze honden kunnen inderdaad behoorlijk oplopen zo. Het zou wel netjes van ze zijn geweest als ze even erbij hadden gezegd dat je voor de biopten nog bij moest betalen...
Ik ken het gevoel van 'had ik maar dit of dat gedaan/gezegd', maar daar kun je nu niets meer mee, dus probeer het los te laten en er vanuit te gaan dat dit onderzoek/deze biopten voldoende waren

Fijn dat Bandit weer zin heeft om te eten