Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
Kim_S schreef:O, en wat kun je er mee; het is de bedoeling dat Atz (na nog wat verplichte onderzoekjes) op de dekreuenlijst van de NVSW komt. Met het certificaat van de cursus komt ik dan ook in aanmerking voor het fokkers-/dekreuencertificaat van de NVSW. En dat is dan weer om aan te kunnen tonen dat ik (in theorie nog) weet wat er komt kijken bij het fokken, en dat ik me braaf aan de regeltjes hou :)

Nou, dat is dan een nuttige cursus, zouden meer mensen moeten doen :)

Overigens ben ik niet doorgewintert en heb ook gelukkig nog niet alles meegemaakt.

Zou leuk zijn als die Atz zijn kunsten in de praktijk zou gaan kunnen brengen :)
Door Kaela
Eef+doggies schreef:Mijn nieuwe wasmachine is bezorgd!! :D :D
Hij draait nu de trommelreiniging, maar daarna ga ik me toch veel wassen draaien :biggrin2:
Was ze!

De badkamer is officieel klaar nu de familie Kroeskop de wand siert. Super blij mee!

Afbeelding
Door Kaela
Ik heb mezelf weer heerlijk voor schut gezet met mijn geluksmomentje ;D

De AH heeft ijs-pinguins. Meneer zegt altijd dat zulke dingen hartstikke tegenvallen, maar ik ben dol op pinguins en ik heb hem overgehaald dat we die als toetje zouden eten. Wij vanmorgen super vroeg voor de kerstboodschappen, zijn ze uitverkocht. Diepe teleurstelling. Dus op weg naar huis naar een andere AH. Daar leken ze ook op. Alle toetjes waren er, maar het pinguin vak was leeg. Dus dan toch maar een ander ijsje uitgezocht.

Lopen we naar de kassa, staat daar een klein vriezertje met nog 3 doosjes pinguins!!! Mijn uitroep van vreugde scoorde wel wat rare blikken :D I don't care, wij hebben morgen ijs-pinguins!
Door Eef+Stippels
Kaela schreef:Ik heb mezelf weer heerlijk voor schut gezet met mijn geluksmomentje ;D

De AH heeft ijs-pinguins. Meneer zegt altijd dat zulke dingen hartstikke tegenvallen, maar ik ben dol op pinguins en ik heb hem overgehaald dat we die als toetje zouden eten. Wij vanmorgen super vroeg voor de kerstboodschappen, zijn ze uitverkocht. Diepe teleurstelling. Dus op weg naar huis naar een andere AH. Daar leken ze ook op. Alle toetjes waren er, maar het pinguin vak was leeg. Dus dan toch maar een ander ijsje uitgezocht.

Lopen we naar de kassa, staat daar een klein vriezertje met nog 3 doosjes pinguins!!! Mijn uitroep van vreugde scoorde wel wat rare blikken :D I don't care, wij hebben morgen ijs-pinguins!
;D ;D
Geniet ervan!
Door Siberienne
Kaela schreef:Ik heb mezelf weer heerlijk voor schut gezet met mijn geluksmomentje ;D

;D ;D ;D zo blij als een kind! Leuk hoor Kaela, ik mag dat wel ;)
Door Hylos

Haha, ik zie het zo voor me! ;D
Gelukkig waren er nog 3! Precies genoeg voor morgen.... ::) :P :biggrin2:
Door Border Bandit
Er komt iets rust in mijn hoofd, dus ik kan hier weer heerlijk bijlezen. :)

Maar mijn grootste geluksmoment is toch wel dat Bandit daarnet een goede drol gemaakt heeft!
Eindelijk na 3 maanden ellende.
Nou duimen dat het goed blijft gaan.

Maar voor nu ben ik even superblij!!! :groupwave2:
Door Kaela
Hylos schreef:Haha, ik zie het zo voor me! ;D
Gelukkig waren er nog 3! Precies genoeg voor morgen.... ::) :P :biggrin2:
Waaaaah nee, drie doosjes en we hebben er 1 gekocht met 2 pinguins er in.

Maar met jou deel ik mijn pinguin hoor! :-*
Door Siberienne
Ik was even in de stad vanmorgen, het was niet heel druk en ik loop al weken dat ik iets nieuws wil van kleren.
Zo een gave broek en 2 truien gekocht in de uitverkoop, echt precies goed qua kleuren enzo. Toen nog even naar H&B. Ik wilde shampoo en dagcreme proberen van dr Organic en die was 2voor de prijs van 1. Nog even bij de bakker en kaaswinkel langs voor de kerst. Kortom, goed geshopt ;)

En oh ja, de schoenmaker maakt vandaag mijn laars nog even (rits voor 2e keer kapot :-X ) zodat ik geen 1,5 week hoef te wachten. Als dat geen service is!
Door dinky89
Mijn pa die blijkbaar in de oude foto's is gedoken en een foto van onze eerste konijnen in de sneeuw op Facebook plaatst :) Mijn mooie albino en 'mislukte' kruising tussen dwerg en driekleurige Hollander :smitten:
Door Eef+Stippels
Border Bandit schreef:Er komt iets rust in mijn hoofd, dus ik kan hier weer heerlijk bijlezen. :)

Maar mijn grootste geluksmoment is toch wel dat Bandit daarnet een goede drol gemaakt heeft!
Eindelijk na 3 maanden ellende.
Nou duimen dat het goed blijft gaan.

Maar voor nu ben ik even superblij!!! :groupwave2:
Dat is super!! :daisy:
Door Siberienne
Geluksmoment van de heren; op een open stuk grasland even volle vaart achter elkaar asn kunnen rauzen!

Was wel fijn want zo kon mijn oude schoonmoeder genieten van even buiten aan het water zijn en werden wij niet in 2-en getrokken (zij loopt heel moeizaam tegenwoordig)

Ze vond het ook heerlijk hen zo te zien racen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door