Abiri schreef:Ik las net op de website diamondfauna.nl dat zij titeren zelfs niet zouden doen. Het is volgens hun niet nodig en onnodig geldklopperij. Een pup zou na zijn puppy entingen sowieso voor 7 jaar gedekt zijn. Je laat je kinderen ook niet titeren om te kijken of ze nog wel genoeg anti stoffen hebben na hun entingen.
Ik ben heel benieuwd hoe jullie hierover denken?
Vaccinatie, antistoffen, etc is een complex verhaal wat ik ook niet zo uit m'n mouw schud.
Wat ik wel weet, op die site en op hun Facebook staan diverse adviezen waar ik me niet in kan vinden en die zelf ronduit gevaarlijk kunnen zijn. Mijn advies is dan ook die site links te laten liggen.
Eef+doggies schreef:
Wat goed!!
Mijn dierenarts is niet echt van het titeren. Ze doet het voor ons wel. Maar ik wist dus niet dat je er voor een aantal jaar vanaf bent als de waarden hoog genoeg zijn. Xindy is dus al 3 jaar achtereen getiterd
(Iemand enig idee wanneer er weer getiterd moet worden als de uitslagen positief en hoog positief zijn?)
El_Kato schreef:In principe dan weer na 3 jaar titeren zou ik denken… beetje afhankelijk van wat je da adviseert.
Vanmiddag moet ik 79,50 dacht ik afrekenen voor het titeren en vaccineren. Als je weten wat het titeren precies kost zou ik gewoon even bellen
Op het stripje staan 3 stippen en 1 controlestip. Deze moeten afgelezen worden en dan krijg je per stip een score S0 tot S6 en in combinatie met de leeftijd en vaccinatie verleden komt de da tot een advies voor een volgende titerbepaling.
Er valt dus zo niet te zeggen wanneer je weer moet titeren.