Ik zou ook liever pure Manuka honing gebruiken, Dermiel bevat naast parafine ook nog natriumlaurylsulfaat, SLS.
Moderator: Lizzy
Eef+doggies schreef:Fijn dat het de goede kant op gaat!Ja, Dermiel gaat 'm voor mij echt niet meer worden. Helaas heb ik net een nieuwe tube aangeschaft![]()
Ik zou ook liever pure Manuka honing gebruiken, Dermiel bevat naast parafine ook nog natriumlaurylsulfaat, SLS.
Lizzy schreef:Manuka honing is leuk maar dat gaat niet werkenWat balen! Zit de 2e pot nog dicht? Dan kan ie wellicht terug. Dan misschien maar doorgaan met Dermiel...?. Het lijkt wel te agressief ofzo. De wond werd helemaal rood (na een paar dagen) en zag er niet goed uit. Nu twee 2 dagen Dermiel gebruikt en het ziet er gelijk rustiger uit..... Lekker, 2 potten Manuka honing +20 waar ik geen reet aan heb
Lizzy schreef:Manuka honing is leuk maar dat gaat niet werkenIs Manuka UMF 20+ niet gewoon geschikt voor consumptie? Lepeltje in de thee?. Het lijkt wel te agressief ofzo. De wond werd helemaal rood (na een paar dagen) en zag er niet goed uit. Nu twee 2 dagen Dermiel gebruikt en het ziet er gelijk rustiger uit..... Lekker, 2 potten Manuka honing +20 waar ik geen reet aan heb
MarijeEnBoomer schreef:Leuke bosjes zegt P, neem wat extra vacht heb je er minder last vanMaar P heeft toch niet extra haar tussen de tenen, aan de onderkant van d'r voeten?
Lizzy schreef:Maar P heeft toch niet extra haar tussen de tenen, aan de onderkant van d'r voeten?
Heeft P in dat zelfde bosje gezeten? (hele leuke fazanten zitten er).
MarijeEnBoomer schreef:Kijk volgende keer naar haar harige tenen!Ik blijf het zeggen Marije: nee
Ik blijf het zeggen: neem toch een setter