Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
Border Bandit schreef:Ja, die heb ik. Hij staat nog steeds op: de bezorger is onderweg naar u. Onze excusses dat hij wat later is, hij kan elk moment komen.

Nou, het is nu bijna 21.00, ik geloof er niks van dat die vandaag nog komt. :(
Hopelijk komen ze morgenochtend, dan kan ik Bandit meteen die poeder geven!

Maar ik vind het niet netjes, dat ze het niet even aanpassen op internet. De bezorger zal zich toch wel ergens afmelden of zo.
Als ze er om 19.00 op gezet hadden: het pakketje komt morgen, had ik nog even lekker weg kunnen gaan met Bandit. Nu heeft hij wel heel veel beweging gemist, ik wacht al vanaf 15.00. :(
Hier vandaag ook gewacht op een pakket . Pieter post zou tussen 13 en 16 uur komen , hij was er om 16.30 uur . Dus ik had mazzel
Door dinky89
Ondanks dat het mijn eigen schuld is, baal ik dat ik overal spierpijn heb.
Iets te fanatiek geweest door woensdagavond pilates en donderdagavond schaatsclinic eroverheen terwijl ik al spierpijn had ::)

Ow, en het is te druk op het werk doordat er (te) veel collega's vertrekken....
Door Border Bandit
dinky89 schreef:Ondanks dat het mijn eigen schuld is, baal ik dat ik overal spierpijn heb.
Iets te fanatiek geweest door woensdagavond pilates en donderdagavond schaatsclinic eroverheen terwijl ik al spierpijn had ::)

Ow, en het is te druk op het werk doordat er (te) veel collega's vertrekken....
Och Dinky89, sterkte!
Soms ga je te ver omdat het zo leuk is he!?
Hopelijk zakt de pijn spoedig. :-*
Door Siberienne
Ik had gisteravond ineens enorme pijn in mijn rechter grote teen bij het eerste gewricht. Zelfs wijzen deed zeer. Flink wat pijnstilling, koelen en wel iets geslapen. Echt lekker voelt het nog niet. Hij is ook beetje dik.

Maar manlief is naar cursus, en de heren willen nu toch echt naar buiten. AU!

@dinky jij ook sterkte!

@cindymayella dat is ook zwaar. Ik duim dat er letterlijk en figuurlijk wat rust in de je lijf gaat komen. Sterkte!
Door Fenixjuh
Hoog leggen, koelen en evt naproxen innemen.. Evt huisartsenpost bellen voor een recept prednison en maandag contact met je eigen huisarts om urinezuur te laten prikken.. Sterkte, niet fijn..

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Door Siberienne
Fenixjuh schreef:Hoog leggen, koelen en evt naproxen innemen.. Evt huisartsenpost bellen voor een recept prednison en maandag contact met je eigen huisarts om urinezuur te laten prikken.. Sterkte, niet fijn..

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Ja jicht schoot ook door mijn hoofd. Maar misschien hebben mijn nieuwe schoenen er toch meer mee te maken, vooral omdat ik laat voor een afspraak een flink stuk erop gerend heb...
Maar dank je! Zit nu inderdaad met pootje omhoog en met ibuprofen achter de kiezen (naproxen niet in huis)
Door eelke
Siberienne schreef:Ja jicht schoot ook door mijn hoofd. Maar misschien hebben mijn nieuwe schoenen er toch meer mee te maken, vooral omdat ik laat voor een afspraak een flink stuk erop gerend heb...
Maar dank je! Zit nu inderdaad met pootje omhoog en met ibuprofen achter de kiezen (naproxen niet in huis)
Ja klinkt wel als jicht inderdaad. Met inmiddels een kapotte knie én slijmbeursontsteking in mijn schouder heb ik inmiddels ook al een rondje gegoogled ::)
Door eelke
Siberienne schreef:Ja jicht schoot ook door mijn hoofd. Maar misschien hebben mijn nieuwe schoenen er toch meer mee te maken, vooral omdat ik laat voor een afspraak een flink stuk erop gerend heb...
Ja klinkt wel als jicht inderdaad. Met inmiddels een kapotte knie én slijmbeursontsteking in mijn schouder heb ik inmiddels ook al een rondje gegoogled ::)
Door Siberienne
eelke schreef:Ja klinkt wel als jicht inderdaad. Met inmiddels een kapotte knie én slijmbeursontsteking in mijn schouder heb ik inmiddels ook al een rondje gegoogled ::)
Jij ook beterschap gewenst!
Door eelke
Siberienne schreef:Jij ook beterschap gewenst!
Ja je kunt je lol op hé. Overal kussentjes, beneden op de poef, boven in bed, om mijn knie hoog te houden. En in de auto, voor onder mijn elleboog anders komt mijn arm niet hoog genoeg voor het knipperlicht ::)
Door Siberienne
eelke schreef:Ja je kunt je lol op hé. Overal kussentjes, beneden op de poef, boven in bed, om mijn knie hoog te houden. En in de auto, voor onder mijn elleboog anders komt mijn arm niet hoog genoeg voor het knipperlicht ::)
En dan krijg ik het boek ‘Natural Born heroes’ onder min neus gedouwd om te lezen. Dat we stiekem allemaal ‘superhelden’ kunnen zijn, ‘The lost secret of strengt and Endurance’ nou zo voelt het even helemaal niet :-X

En manlief zou op tijd thuis zijn, maar is er nog niet en #s2 wil weer naar buiten. En ik heb nog geen boodschappen in huis. ‘S effe denken of ik nog wat kan fabrieken met wat er is....
Door Kaio
Tis wel een krakkemikkige bende allemaal ::) :sofa: overigens doe ik er ook al anderhalve week aan mee met een overbelaste ( en wrslijk geirriteerd botvlies) voet.
Lang leve ibuprofen ::) Het gaat wel al de goede kant op al, nu echt hoop ik!
Dus iedereen :bigarmhug:
Door Kim_S
Ik heb een keelontsteking en mijn stembanden doen niks meer. Erg handig tijdens de cursus vandaag waarbij er een discussie was over vers voeren, en ik dus alleen maar geïrriteerd kon kijken ipv meedoen met de discussie >:(
Door eelke
Kim_S schreef:Ik heb een keelontsteking en mijn stembanden doen niks meer. Erg handig tijdens de cursus vandaag waarbij er een discussie was over vers voeren, en ik dus alleen maar geïrriteerd kon kijken ipv meedoen met de discussie >:(
;D aaargh!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door