Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kira
@ronald, klinkt nog niet oké, was de meter niet stuk?

Pakketjes hadden wij enige tijd met diepvriesvoer. Na een fb stukje op de site van onze landelijke vervoerder van pakketjes kwam het alsnog snel met een briefje erbij met een sorry.

Klaagje kleine pup heeft een vacht waar wormen pieren slakjes en weet ik wat dol op zijn. Zo gek nog nooit gehad in een hond.
Door Eef+Stippels
Border Bandit schreef:Dit moet eigenlijk in het geluk-topic, maar dan snapt niemand er meer iets van! :)

De bel ging net: de bezorger!!
Bandit meteen een stuk vlees gegeven mét kruiden.

Nou maar hopen dat het supersnel werkt! Dat verdient Bandit wel! :)

Voor de zekerheid ga ik er vannacht toch nog een keer met hem uit. Hopelijk wordt dit de laatste onderbroken nacht voor heeeeel lang! :)
Wat fijn!! Hopelijk helpt het gauw!
Door Ronald
kira schreef:@ronald, klinkt nog niet oké, was de meter niet stuk?
Daar hoopte ik op. Maar hij was pas geijkt.
Door eelke
Ronald schreef:Daar hoopte ik op. Maar hij was pas geijkt.
Hou je jezelf wel goed in de gaten? Bij enig raar voelen, meteen de huisartsenpost bellen hé! (en bij serieus raar voelen 112!)
Door Ronald
eelke schreef:Hou je jezelf wel goed in de gaten? Bij enig raar voelen, meteen de huisartsenpost bellen hé! (en bij serieus raar voelen 112!)
Absoluut. Huisartsenpost/SEH zitten naast elkaar. Als ik het niet vertrouw, is het direct 112.
Door eelke
Ronald schreef:Absoluut. Huisartsenpost/SEH zitten naast elkaar. Als ik het niet vertrouw, is het direct 112.
Goed zo!
Ik hoop dat de cardioloog snel belt.
Door Border Bandit
Eef+doggies schreef:Wat fijn!! Hopelijk helpt het gauw!
Bedankt voor je lieve berichtjes. :)
Net Bandit uitgelaten en hij heeft niet hoeven 'poepen'. :circle:
Door Too
Border Bandit schreef:Bedankt voor je lieve berichtjes. :)

Jeeaah :groupwave2:
Hopelijk zet het door!
Door smulpaap
Border Bandit schreef:Bedankt voor je lieve berichtjes. :)
Dat is een fijn bericht zeg :-* Hopelijk zet het door
Door Border Bandit
Bedankt voor jullie reacties! :)

Bandit heeft om 12.00 gepoept!
Het was nog niet heel hard en er zat nog veel slijm tussen, maar het was niet meer waterdun.

Wat werkt dat spul goed zeg!!! Echt een aanrader voor iedereen! :)
Door CindyMayella
Na heel wat maanden gerotzooid te hebben met mn darmen (steeds een gaatje erin, waarbij de inhoud naar buiten kwam), nu hopelijk de laatste operatie maandag..... mn damen oké, maar nu een fistel aan mn darm.... vast eten oké, maar vloeibaar (dus ook mn drinken) er weer uit..... ben het nu wel zat.... baan kwijt (verlenging viel samen met operatie), buik helemaal open door de pleisters en rotzooi..... mag terug komen op mn werk, indien ik wel helemaal hersteld ben, maar begin weer onderaan.....

Laat niet veel van me horen, maar word nu wel beetje heeeeel erg moe er van...
Zit ook helemaal aan de grond wat betreft mn gevoelens, kids begeleiden zover dat gaat etc..... ben zo moe.... :-\ moest ik ff kwijt.....
Door Too
CindyMayella schreef:
Zit ook helemaal aan de grond wat betreft mn gevoelens, kids begeleiden zover dat gaat etc..... ben zo moe.... :-\ moest ik ff kwijt.....
:bigarmhug: :bigarmhug:
Dat klinkt als een heeeeele #$@¥periode, hopelijk gaat het vanaf nu weer berg op
Door - pien -
CindyMayella schreef:Na heel wat maanden gerotzooid te hebben met mn darmen (steeds een gaatje erin, waarbij de inhoud naar buiten kwam), nu hopelijk de laatste operatie maandag..... mn damen oké, maar nu een fistel aan mn darm.... vast eten oké, maar vloeibaar (dus ook mn drinken) er weer uit..... ben het nu wel zat.... baan kwijt (verlenging viel samen met operatie), buik helemaal open door de pleisters en rotzooi..... mag terug komen op mn werk, indien ik wel helemaal hersteld ben, maar begin weer onderaan.....

O wat heftig :-X
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Eef+Stippels
CindyMayella schreef:Na heel wat maanden gerotzooid te hebben met mn darmen (steeds een gaatje erin, waarbij de inhoud naar buiten kwam), nu hopelijk de laatste operatie maandag..... mn damen oké, maar nu een fistel aan mn darm.... vast eten oké, maar vloeibaar (dus ook mn drinken) er weer uit..... ben het nu wel zat.... baan kwijt (verlenging viel samen met operatie), buik helemaal open door de pleisters en rotzooi..... mag terug komen op mn werk, indien ik wel helemaal hersteld ben, maar begin weer onderaan.....

Wat zwaar zeg... :(
Sterkte! :bigarmhug: :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door