Ik denk dat het vooral slopend is om niet te weten wat er met haar aan de hand is

Moderator: Lizzy
zurca schreef:Bedankt iedereen voor jullie lieve reactiesDe mijne ontbrak nog
hamada schreef:Zo heftig en herkenbaar![]()
Maar Ziggy kon het niet beter treffen dan bij jou.
En inderdaad: ook goed voor jezelf zorgen
Angelique schreef:De mijne ontbrak nogdikke knuffel voor jou
Ik weet hoe je je voelt
Hopelijk ga je nog wat vooruitgang zien.
zurca schreef:Ik heb zojuist een mail gestuurd naar de da. Toen wij Tous in lieten slapen bleken zij op die tijd niet daarvoor aan huis te komen. Dat je dan nog moet gaan rondbellen voor een andere da is echt vreselijk. Dus om nu maar beter voorbereid te zijn gemaild of en zo ja wanneer zij aan huis komen voor euthanasie. En, dankzij het topic hier over euthanasie, gelijk ook een berg andere vragen gesteld.
Hoe graag wij ook nog willen, Ziggy moet zelf ook nog een beetje mee willen werken. Ze eet echt bijna niets meer. Wat er nog een beetje in gaat zijn zakjes whiskas. Ze moet echt gaan eten want anders houdt het op. We geven haar nog even de tijd om de acupuntuur te verwerken maar er moet een omslagpunt komen want zo gaat het niet lang meer.
zurca schreef:Wat lief dat je aan ons wuufke denktFijn dat ze nog steeds wil eten , en dat ze weer wat vrolijker is![]()
Het gaat voor alsnog redelijk. Ze eet, voornamelijk blikvoeding met een klein beetje kvv. Er gaat nu in ieder geval voldoende voeding naar binnen. De ene dag eet ze met wat tegenzin, de andere dag eet ze netjes zelf haar bakje leeg. Zolang we maar geen grote hoeveelheden geven en dus heel de dag door kleine beetjes aanbieden.
Ze is weer wat vrolijker, in haar koppie kan ze nog lekker hard rennen maar de pootjes kunnen dat niet meer bijhouden. Ze neemt (op haar mnaier) nog wel een sprintje door de tuin maar naar het kootwijkerzand durven we niet echt meer. Aankomende vrijdag gaan we voor de 2de behandeling acupunctuur. Als dit weer verbetering laat zien gaan we ook kijken of we met haar naar een osteopaat kunnen.
De bloeduitslagen waren, zowel in NL als in Amerika, oke. Wat laag maar niet zo laag dat er een schildklierafwijking is.
Verder staat bij onze eigen DA vanalles in haar patientenkaart over wat ik wel en niet wil bij euthanasie. Daar was wat gepush van mijn kant voor nodig maar laat ik dan maar die "zeikerd" zijn. Het is mijn hond en ik wil dat het op mijn manier gaat.