Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door hannabelgje
#3319388
De afgelopen weken heeft Zoë steeds diarree. Echt dunner dan vla. Dan gaat het weer goed een aantal dagen en dan weer opnieuw diarree. Met meer bot en probiotica zie ik wel betere ontlasting. Maarja dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ze is niet ziek, eet zeer goed en is gewoon haar irritante zelf. Testkitje bestellen bij het woud ofzo?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3319463
Bandit had ruim 1 week waterdunne diarree, toen 6 dagen goed en wéér diarree. Verder had hij evenveel energie als anders, at en dronk hetzelfde.
Tannetje Koning adviseerde toen inderdaad te laten testen op wormen en voor de zekerheid ook op Giardia.

Ja, en toen kwam de test van het woud binnen en sindsdien poept meneertje goed. :D

Hopelijk gaat het snel beter met Zoë!!
Beterschap.
Door Lizzy
#3319480
hannabelgje schreef:Het gekke bij Zoë is dat ze ineens diarree heeft en dan een paar uur later weer een gewone drol produceert.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
En is dat na specifieke gebeurtenissen, dat ze diarree heeft? Is dat bijv. nadat zij opgewonden is geraakt/stress heeft gehad?
Door hannabelgje
#3319483
Lizzy schreef:
En is dat na specifieke gebeurtenissen, dat ze diarree heeft? Is dat bijv. nadat zij opgewonden is geraakt/stress heeft gehad?
Nee dat niet. Ook ooit 's morgens vroeg bij het eerste uitlaatrondje. En dan heeft ze heel de nacht braaf op bed geslapen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Ramses1
#3319549
hannabelgje schreef:Nee dat niet. Ook ooit 's morgens vroeg bij het eerste uitlaatrondje. En dan heeft ze heel de nacht braaf op bed geslapen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Snoept ze niet stiekem iets wat je niet weet/ziet? Zo vreemd, die wisselende diaree.
Door hannabelgje
#3319555
Ramses1 schreef:
Snoept ze niet stiekem iets wat je niet weet/ziet? Zo vreemd, die wisselende diaree.
Nee ze is niet zo van het rare dingen eten. Ze loopt nooit los en eet buiten alleen beloningen die ze krijgt. Als ze ooit iets eetbaars tegenkomt onderweg dan piest ze er alleen overheen maar eet er nooit van. Tis een beetje een raar hondje.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door