Moderator: Lizzy
anita1963 schreef:Nico gebruikt een methode waarbij hij alleen gebruik maakt van lichaamseigen materiaal,hij verlegt de ik geloof pees en met een speciale hechtings techniek word het vastgezet.Aha, op die manier. Ik moet je eerlijk zeggen dat het herstel bij mijn hond tergend langzaam ging. Ze verrotte van de pijn, wilde de poot absoluut niet gebruiken en het was eigenlijk best een drama. Volgens het herstelschema had zij al lang weer boven Jan moeten zijn maar zij liep echt op 3 poten. Toen ben ik naar een fysiotherapeut met haar gegaan, zij heeft oefeningen gedaan, gemasseerd, oefeningen aan mij meegegeven om met Linga te doen en vanaf dat moment ging het herstel snel. Ik kan je dus echt aanbevelen om een goede fysiotherapeut te zoeken voor Hummer!
Mijn teef heb ik aan beide knieen laten helpen door een plattelands arts die een tto methode had ontwikkeld en zij heeft een snel herstel en nooit problemen gehad en goedkoop.
Hummer is nu bijna 9 weken geleden geholpen en ik ben al tig x terug geweest omdat ik bang was dat het niet goed was omdat hij zeer langzaam opbouwend hersteld,als hij stilstaat staat hij nog niet op de poot.
Eigenlijk heeft hij sinds deze week wel vooruitgang en loopt hij er een stuk beter op,bij Hummer staat 8 tot 12 weken herstel en ik wil misschien te snel![]()
Wij hebben 6 weken om en om vrij genomen om bij hem te zijn en hem te begeleiden omdat een bench geen optie was,hij is gelukkig zeer rustig van zichzelf en helaas is zijn gewicht(ambully) tegen hem en zijn zwakke rug.
Ik lees heel veel complicaties met de andere methodes zoals afgebroken en gestoten schroeven en ik hoop dat dit een goede keuze is geweest mede omdat Nico veel ervaring heeft en ik ben zo nieuwsgierig naar andere ervaringen
anita1963 schreef:Waar zou ik meer info kunnen vinden over knie operaties? ik lees er zeer weinig over en vind het wel heel interessant en leerzaam.Er blijkt dus veen mis te gaan en daarom zou Nico Dijkshoorn en samen met anderen deze methode ontwikkeld hebbenEr is op internet voldoende over te vinden hoor . De voor en nadelen van de technieken . En welke techniek is het meest geschikt voor welk ras