pearlsofpassion schreef:Hoe, 2 weken?DA zei dat het meestal zo'n 2 weken kan duren voor uitslag er is. Is dus geen grapje....
Is dat een grapje of meen je dat?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pearlsofpassion schreef:Hoe, 2 weken?DA zei dat het meestal zo'n 2 weken kan duren voor uitslag er is. Is dus geen grapje....
Is dat een grapje of meen je dat?
dinky89 schreef:DA zei dat het meestal zo'n 2 weken kan duren voor uitslag er is. Is dus geen grapje....Je meent het!
pearlsofpassion schreef:Ik heb bij een menselijke patiënt eens ruim 3 weken op zo'n uitslag van een steentje gewacht. Mijn collega wist zeker dat ze het opgestuurd had, en zelfs zij ging twijfelen..
Je meent het!
Bij ons wordt dat de dag erna, hoogstens 2 dagen als het heel druk is, gedaan, analyse zelf duurt eeen klein half uurtje... Je moet er gewoon eens aan beginnen.
Ik hoor toch zo vaak zulke dingen he, dat ik niet begrijp waarom het zo lang moet duren. Biopten en cytologie of kweken, das iets anders, en sommige testen gebeuren maar om de 2-3 dagen of worden doorgestuurd en duren daarom langer. Maar voor de rest wordt bijna alles binnen de 24u na binnenkomen gedaan. Zelfs de PCR-testen.
Pauline schreef:Toch hoop ik dat je snel goed bericht krijgt! XTja, denk dat het bericht al wel te raden is. Wat het ook voor stenen zijn, het advies wordt levenslang dieetvoer van de DA....