De bestelde hoopers spullen waren binnen. Twee hoopers en 2 grote pionnen. Net lekker met Zoë geoefend in de woonkamer. Ze doet het echt erg goed. En ze vindt het leuk.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef:De bestelde hoopers spullen waren binnen. Twee hoopers en 2 grote pionnen. Net lekker met Zoë geoefend in de woonkamer. Ze doet het echt erg goed. En ze vindt het leuk.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
koekje schreef:Zo, da's best een eind eraf. Hebben ze nou theezakjes gemaakt?Nou nee... niet bepaald!
Pauline schreef:Mijn borstomvang is inmiddels 12 cm verkleind. Donderdag het ziekenhuis in, vrijdag weer naar huis. Dat hebben we ook weer gehad. Het gaat werkelijk fantastisch, al voel ik me een beetje een opblaaspop. Maar goed, er is natuurlijk wel in gesneden. Zal vanzelf wel weer zachter (slapper) worden. Wonden zien er ontzettend goed uit, ik ben blij!Wat fijn Pauline! Hopelijk herstellen de wonden snel, heb je dit ook maar weer achter de rug!
dinky89 schreef: OT: wachten op een telefoontje duurt lang.... Denk dat ik er straks maar even achteraan ga bellen of operatie van Dinky al achter de rug isIs Dinky inmiddels weer thuis? Hoe gaat het?
dinky89 schreef:Dinky is om 4 uur opgehaald en madam klom bijna gelijk in holletje van de krabpaal (via plankje en krabton, holletje zit op meter hoogte)Gelukkig weer achter de rug.daarna kwam ze er achter dat het auw doet om er weer uit te komen
Nu ligt ze lekker op de bank te slapen
Ze konden aan de stenen niet zien of het struviet, oxalaat of nog wat anders is. Ze waren opvallend glad en 'glazig'. Zijn opgestuurd voor nader onderzoek en over twee weken horen we waarschijnlijk meer
dinky89 schreef:Dinky is om 4 uur opgehaald en madam klom bijna gelijk in holletje van de krabpaal (via plankje en krabton, holletje zit op meter hoogte)Fijn dat Dinky weer in haar eigen vertrouwde omgeving isdaarna kwam ze er achter dat het auw doet om er weer uit te komen
Ze konden aan de stenen niet zien of het struviet, oxalaat of nog wat anders is. Ze waren opvallend glad en 'glazig'. Zijn opgestuurd voor nader onderzoek en over twee weken horen we waarschijnlijk meer
dinky89 schreef:Dinky is om 4 uur opgehaald en madam klom bijna gelijk in holletje van de krabpaal (via plankje en krabton, holletje zit op meter hoogte)Hoe, 2 weken?daarna kwam ze er achter dat het auw doet om er weer uit te komen
Pauline schreef:Mijn borstomvang is inmiddels 12 cm verkleind. Donderdag het ziekenhuis in, vrijdag weer naar huis. Dat hebben we ook weer gehad. Het gaat werkelijk fantastisch, al voel ik me een beetje een opblaaspop. Maar goed, er is natuurlijk wel in gesneden. Zal vanzelf wel weer zachter (slapper) worden. Wonden zien er ontzettend goed uit, ik ben blij!Heel veel beterschap Pauline