Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Too
- pien - schreef:
Ik heb woeste plannen voor het huishouden, nu nog kijken wat ervan terecht komt ::)

En?

Ik vond het een inspirerende tekst..
ben begonnen aan de extra kamer, die kamer waar heel veel spullen inpassen en waarvan je de deur heel snel dichttrekt als er bezoek komt :biggrin2:
It's a work in progress..
Door Kaela
Siberienne schreef:Hopelijk is het zo'n storing als wij een keer hadden op wintervakantie. Zoeen van ' in het boekje staat, zet onmiddelijk de auto aan de kant' en dat in een sneeuwstorm in de Alpen. Garage bellen, die zeiden 'heb je nog gewoon motorvermogen? Ja? Dan kun je gewoon doorrijden.. bleek dat de zekering vd storingsmelding kaduuk was.
Nou, ik maar wachten en wachten op telefoon. Net maar even gebeld. Bleek er een onderdeel in te moeten en dat hadden ze besteld en net pas binnen gekregen. Of ik geduld heb tot morgen. Tja, heb weinig keus he... Maar ik mocht de leenauto nog wel een dag houden.
Door - pien -
Too schreef:En?

Ik vond het een inspirerende tekst..
ben begonnen aan de extra kamer, die kamer waar heel veel spullen inpassen en waarvan je de deur heel snel dichttrekt als er bezoek komt :biggrin2:
It's a work in progress..
Ik ben in 't bos gaan wandelen met de mannen tot 't overging ;D
Daarna nog wel iets met was en eten en stofzuiger gedaan :D

Goed bezig :thumbup:
Eerlijk hé, ik wil altijd van alles bewaren maar 'hoe minder spullen, hoe minder omkijken je ernaar hebt' dus dat probeer ik dan maar te onthouden tijdens het opruimen ::)
Door Mandarijn
Mijn klaag: voor 19u reserveren vanwege een verjaardag bij een restaurant en daar dan ook aankomen om19u en dan te horen krijgen dat je 15 minuten buiten op het terras moet gaan wachten in de kou of ff naar huis moet gaan en dan terugkomen, omdat de tafel nog niet vrij was. Dacht dat de stoom uit de oren kwam.
Door pearlsofpassion
En binnen in de bar? Met een aperitief van het huis? Das zou wel een stuk netter zijn ja! Zo hoort het. >:(
Iets in je bericht doet me vermoeden dat ze het ook niet super vriendelijk gevraagd hebben en zich uitgebreid verontschuldigd hebben...
Door Mandarijn
pearlsofpassion schreef:En binnen in de bar? Met een aperitief van het huis? Das zou wel een stuk netter zijn ja! Zo hoort het. >:(
Iets in je bericht doet me vermoeden dat ze het ook niet super vriendelijk gevraagd hebben en zich uitgebreid verontschuldigd hebben...
Nee ook niet aan de bar. Uiteindelijk werden er stoelen gehaald waar we konden zitten, want de serveerster had uiteindelijk in de gaten dat we echt niet buiten gingen zitten. Ook geen drankje vh huis. Maar de eigenaar en later ook zijn vrouw zijn tijdens het eten even bij ons aan het tafeltje geweest om excuses aan te bieden. En dat het echt niet ok was. Uiteindelijk zijn er wat dingen van de rekening gestreept.

Uiteindelijk wel heerlijk gegeten. Maar toch hou ik er een rare bijsmaak ASN over
Door constance.blokzijl
Er zijn van die momenten die gewoon zwaar K zijn. Het bezig zijn met een ander huis is allemaal best spannend en dit zijn echt momenten dat ik mijn vader zo mis. Mijn schoonvader is een fantastische man waar we echt veel aan hebben, maar ik mis mijn eigen vader zo vreselijk eigenlijk....
en het nog zuurdere, met mijn moeder heb ik toch veel minder een band, merk ik elke keer weer....
Door dinky89
Ja, een eigen vader/moeder blijft toch altijd anders dan schoonvader/moeder hoe lief ze ook zijn.

Met Dinky gaat het nog niet beter terwijl wij duidelijk verbetering hadden moeten zien binnen 2 dagen. Vanmorgen druppelde ze echter paar druppels voor de kattenbak en ze is duidelijk nog niet in haar hum.
Vanmorgen dus maar weer met de DA gebeld en die stelde voor om haar op praktijk te brengen zodat ze urine af kunnen nemen. Net om half 3 gebeld hoe het er nu voor staat en kreeg te horen dat ze daar weigerde te plassen waardoor ze het nog niet op hadden kunnen vangen voor onderzoek. Ze stonden daarom net op het punt om een punctie te gaan doen. Heb aangegeven dat ze daarbij dan gelijk maar echo moeten doen (aangezien blaas daar vol voor moet zijn) zodat er gelijk een compleet beeld komt. Vanmorgen was ze namelijk al een stuk moeilijker te vangen dan maandag omdat ze de bui al zag hangen :-\
Maak mij in ieder geval flink zorgen over wat er aan de hand is. Twee jaar terug heeft ze al zware operatie gehad omdat de blaas toen in liesbreuk zat maar omdat dat zo uitzonderlijk was kon het dat niet weer zijn volgens de dierenarts :???: Ik vrees er echter voor of voor blaastumoren omdat er met novacam en blaasontspanner geen verbetering is :-\
Door Fenixjuh
Ik heb een pup.... Nou is dat natuurlijk geen klaag waard, maar meneer moet getiterd, getest op wormen, krijgt training, kost klauwenvol geld (vind ik niet leuk, maar heb ik echt voor hem over hoor... ::) )
En nou was hij even aan het boeven terwijl ik de folders doornam, telefoon in de hand, want ik zag een mooi balanskussen bij kruidvat en wist dat mijn broer er nog één wilde, Snow gezegd te stoppen met boeven, komt hij met een knuffeltje aan, dus ik wil met hem spelen.... POF!!
Beeldscherm in duizend stukjes :'( :'( :'(
Echt, het maakt me niet uit dat mijn pup me geld kost, maar op een nieuwe telefoon had ik niet gerekend..... :'( :-\ :'(
Door pluk
Fenixjuh schreef:Ik heb een pup.... Nou is dat natuurlijk geen klaag waard, maar meneer moet getiterd, getest op wormen, krijgt training, kost klauwenvol geld (vind ik niet leuk, maar heb ik echt voor hem over hoor... ::) )
En nou was hij even aan het boeven terwijl ik de folders doornam, telefoon in de hand, want ik zag een mooi balanskussen bij kruidvat en wist dat mijn broer er nog één wilde, Snow gezegd te stoppen met boeven, komt hij met een knuffeltje aan, dus ik wil met hem spelen.... POF!!
Beeldscherm in duizend stukjes :'( :'( :'(
Echt, het maakt me niet uit dat mijn pup me geld kost, maar op een nieuwe telefoon had ik niet gerekend..... :'( :-\ :'(
Check even of je inboedelverzekering dit niet dekt.
Door Mandarijn
Mijn klaagje: ik heb voorhoofdsholteontsteking en oorontsteking. Voel me best beroerd. Ook door de druk op mijn ogen.
Door Kaela
Kaela schreef:Nou, ik maar wachten en wachten op telefoon. Net maar even gebeld. Bleek er een onderdeel in te moeten en dat hadden ze besteld en net pas binnen gekregen. Of ik geduld heb tot morgen. Tja, heb weinig keus he... Maar ik mocht de leenauto nog wel een dag houden.
En vervolgens haal ik dinsdag de auto op, is er nog geen factuur. Hebben ze alles gedaan zonder met mij over de kosten te overleggen en moet ik nu op de rekening wachten. Ik was woest, maar dan staat er weer zo'n jong grietje achter de balie die van vijf tot zes sleutels uit mag delen en verder nergens vanaf weet. Ben benieuwd of de rekening vandaag komt en hoe die eruit gaat zien.
Door smulpaap
dinky89 schreef:Ja, een eigen vader/moeder blijft toch altijd anders dan schoonvader/moeder hoe lief ze ook zijn.

Met Dinky gaat het nog niet beter terwijl wij duidelijk verbetering hadden moeten zien binnen 2 dagen. Vanmorgen druppelde ze echter paar druppels voor de kattenbak en ze is duidelijk nog niet in haar hum.
Vanmorgen dus maar weer met de DA gebeld en die stelde voor om haar op praktijk te brengen zodat ze urine af kunnen nemen. Net om half 3 gebeld hoe het er nu voor staat en kreeg te horen dat ze daar weigerde te plassen waardoor ze het nog niet op hadden kunnen vangen voor onderzoek. Ze stonden daarom net op het punt om een punctie te gaan doen. Heb aangegeven dat ze daarbij dan gelijk maar echo moeten doen (aangezien blaas daar vol voor moet zijn) zodat er gelijk een compleet beeld komt. Vanmorgen was ze namelijk al een stuk moeilijker te vangen dan maandag omdat ze de bui al zag hangen :-\
Maak mij in ieder geval flink zorgen over wat er aan de hand is. Twee jaar terug heeft ze al zware operatie gehad omdat de blaas toen in liesbreuk zat maar omdat dat zo uitzonderlijk was kon het dat niet weer zijn volgens de dierenarts :???: Ik vrees er echter voor of voor blaastumoren omdat er met novacam en blaasontspanner geen verbetering is :-\
Wat een zorgen om Dinky :-\ Hoe gata het nu inmiddels ?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door