Mijn logee is een beresterke hond, wat voor mij met uitlaten geen plezier is! Hij mag niet los, hij heeft een flex riem en omdat ik daar niet kan omgaan door mijn pijnelijke handen, hebben ze een leren riem van +/- 2 meter meegegeven!
Maar de hond trekt vreselijk, echt vreselijk! Mijn topsnelheid is 24,5 km per uur!!! Ik kan niet eens hardlopen! Maar wat het trekken nog erger maakt, is dat hij stront in zijn oren heeft en totaal niet luistert! Hij kent geen commando's zoals volg, naast, enz. Mijn lichaam en vooral mijn slechte been doet zo vreselijk veel pijn!
Overdag kan kan ik niets doen, omdat als ik mij beweeg de hond al weer naast mij staat, ' we gaan iets leuks doen!' Alles,maar ook echt alles is leuk! En ik ben leuk! De bezem, stofzuiger(henry is ook leuk ), swifferduster pakt hij uit mijn hand, dus leg ik hem of buiten of in de gang en dan gaat hij blaffen, joelen!
Mijn vriendin appte dat alleen kappen roepen soms helpt tegen het trekken aan de riem, maar dat werkt ook niet!
Zoek spelletje ook al gedaan, maar daar wordt hij nog drukker door! Hij kan geen rust vinden in zijn lijf! Misschien straf ik te'aardig' , negeren heb ik ook al geprobeerd in huis!
De hond is wanneer hij meegaat naar anderen, hyperactief en thuis rustig! De eerste dagen was hij inderdaad rustiger dan hoe ik hem ken wanneer hij hier is met zijn baasjes!
Wie heeft er tips, advies, iets wat mij kan helpen, voor het trekken en rust in huis weer terug vinden? Mijn lichaam gaat kapot! De 23e gaat hij weer naar huis, dus nog13 dagen en ik ben bang dat ik dat niet meer trek!
Hij heeft sinds vandaag ook diaree, kan dat komen omdat hij zo hyper is? Of dat hij teveel water heeft gedronken? Zijn poep is donker groen/grijs, kvv ruikt alsof er veel pens inzit! Mocht hij het morgen nog hebben,bel ik zijn DA, want een dag vasten, ik weet niet of dat kan ivm maagkanteling/vastzetten van de maag en verwijderen van de milt!
Alvast hartstikke bedankt