Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
wat een takkeweer. Het blijft maar plenzen. Vannacht zo heftig dat ik slecht geslapen heb.
Enige voordeel; jut en jul willen ook niet naar buiten.
Maar goed, ik ga zo toch maar eens me in goretex hullen.
Door frodo quin
Naast emotioneel wrak, burn out, twee operaties, complicaties van 1 van de operaties nu ook nog een schimmelexeem en zona. Er is gewoon niets meer goed aan mij.
Door Siberienne
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
frodo quin schreef:Naast emotioneel wrak, burn out, twee operaties, complicaties van 1 van de operaties nu ook nog een schimmelexeem en zona. Er is gewoon niets meer goed aan mij.
Kan soms echt zo voelen he? Pechvogel, je krijgt ook zoveel voor de kiezen. En die donkere plek waar je nu bent is echt niet fijn. Maar al deze dingen maken je niet minder waard als mens. Geef jezelf een knuffel. Krijg je d'r van mij nog een paar bij. Er is heeeeel veel wel goed aan jou.

Ik heb zo'n mindfullness meditatie die begint met 'zolang je nog ademt, is er meer goed dan fout met je lijf' en hoewel ik die rete irritant vond, moest ik er ook om lachen. En tegenwoordig denk ik, er zit nog wat in ook...
Hou je taai en sterkte!
Door - pien -
frodo quin schreef:Naast emotioneel wrak, burn out, twee operaties, complicaties van 1 van de operaties nu ook nog een schimmelexeem en zona. Er is gewoon niets meer goed aan mij.
Ach :-\ Dat is ook gewoon klote...
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: voor jou :-*
Door cath
Veel sterkte en moed gewenst :bigarmhug:
Door dinky89
Bah, vandaag echt de laatste vrije dag. Morgen weer aan het werk waarbij het de eerste keer is dat ik er echt als een berg tegenop zie :-\ En dan morgenavond niet op de bank kunnen ploffen met vl maar zonder geliefde in het vliegtuig stappen omdat dinsdag ochtend interviews bij klant in malmo op de agenda staan. Dinsdag in de middag dan weer terug vliegen naar Nederland ::)
Voel me daardoor al paar dagen depri :(
Door frodo quin
@siberienne, pien en cath: dank jullie wel

@dinky: vervelend voor jou dat je er direct zo moet invliegen, nog letterlijk ook.
Door koekje
Eelke, wil je gewoon weer gaan werken ipv vakantie vieren? Ik heb een hekel aan regen.
Door Kaela
De badrand en mijn scheenbeen hadden ruzie. De badrand heeft gewonnen. Iets met bulten en blauw :'(
Door eelke
Kaela schreef:De badrand en mijn scheenbeen hadden ruzie. De badrand heeft gewonnen. Iets met bulten en blauw :'(
Ach, het is toch geen kortebroekenweer meer, dus gelukkig niemand die het ziet ;)
Door Kaela
eelke schreef:Ach, het is toch geen kortebroekenweer meer, dus gelukkig niemand die het ziet ;)
Maar het doet echt auw en ik heb vanmiddag hardlopen op de planning staan :(
Door eelke
Kaela schreef:Maar het doet echt auw en ik heb vanmiddag hardlopen op de planning staan :(
Hmm balen dan ja. Misschien nog wat koelen? Traumeel?
Door El_Kato
Verdrietig en net bij de supermarkt een zakt haribo zoete rommel gehaald.... nu misselijk :-[
Door Kaela
eelke schreef:Hmm balen dan ja. Misschien nog wat koelen? Traumeel?
Ik zat al op mijn werk. Heb mijn planning zo veranderd dat ik morgen of overmorgen kan gaan lopen. Beetje afhankelijk van of ik mijn sportles in mag halen morgenavond.

Nu met een dekentje op de bank en hopelijk een dutje doen. Ik had vandaag wel een aardig aantal echte klaagjes en de batterij is even leeg. Vanavond naar de bioscoop, IT, dus maar even voorslapen. Want na IT komt er misschien niet zo snel iets van slapen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door