Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
Ik ben weer aan het werk sinds gisteren op mijn nieuwe stek en wordt super opgevangen. Echt joh, iedereen is zo aardig! Vandaag leuke inhoudelijke discussie gevoerd. Ik voel me weer mens worden ;)
Door Border Bandit
Oh, wat fijn Siberienne, dat verdien je echt! :bigarmhug:
Ik hoop dat je nu langzaamaan kan opknappen. :-*

Mijn geluksmomentje is dat ik wakker schrok en dacht: Bandit moet poepen!
Ik ben er meteen uitgegaan en hij haalde het net tot het grasveldje.
Bandit is al een aantal dagen aan de diarree. Waterdun. Ik ben al een paar nachten wakker geworden door een flubberend geluid en daar stond meneertje boven op het kleed in huis!?
Hij waarschuwt echt niet.

Ook nu leek hij heel rustig te slapen.
Maar wat ben ik blij dat ik naar mijn intuïtie geluisterd heb!!
Scheelt weer veel schoonmaken én stank. :)
Door doranto
Border Bandit schreef:Oh, wat fijn Siberienne, dat verdien je echt! :bigarmhug:
+1!
Border Bandit schreef: Mijn geluksmomentje is dat ik wakker schrok en dacht: Bandit moet poepen!
Bandit is al een aantal dagen aan de diarree. Waterdun. Ik ben al een paar nachten wakker geworden door een flubberend geluid en daar stond meneertje boven op het kleed in huis!?

;D Ja je kunt ook gelukkig zijn om iets wat NIET gebeurt :P
Door - pien -
Siberienne schreef:Ik ben weer aan het werk sinds gisteren op mijn nieuwe stek en wordt super opgevangen. Echt joh, iedereen is zo aardig! Vandaag leuke inhoudelijke discussie gevoerd. Ik voel me weer mens worden ;)
Wat fijn :-*
Border Bandit schreef:Oh, wat fijn Siberienne, dat verdien je echt! :bigarmhug:

Mijn geluksmomentje is dat ik wakker schrok en dacht: Bandit moet poepen!

Poe hee, dat was net op tijd!
Wij hebben hier een diarreevlek in de houten vloer die we er (tot nu toe) niet uit krijgen...
Op die plek komt de haardplaat voor de houtkachel maar ik wil eerst proberen die vlek eruit te krijgen, heb het hele internet al afgestruind en parketboeren bezocht ::)
Door Siberienne
- pien - schreef:Wat fijn :-*

Poe hee, dat was net op tijd!
Wij hebben hier een diarreevlek in de houten vloer die we er (tot nu toe) niet uit krijgen...
Op die plek komt de haardplaat voor de houtkachel maar ik wil eerst proberen die vlek eruit te krijgen, heb het hele internet al afgestruind en parketboeren bezocht ::)
Ohw bah. Wij hebben een uitgebeten plek in de tegelvloer van braaksel. Dat is minder geworden na een verbouwing waarna we weken bezig zijn geweest de hele vloer weer schoon te krijgen maar dat zou ik niet aanbevelen... we hebben toen min of meer een stuk vd vloer zowat afgeschuurd...

Www.allesvooruwvloer.nl ook al gehad voor middeltjes?
Door - pien -
Siberienne schreef:Ohw bah. Wij hebben een uitgebeten plek in de tegelvloer van braaksel. Dat is minder geworden na een verbouwing waarna we weken bezig zijn geweest de hele vloer weer schoon te krijgen maar dat zou ik niet aanbevelen... we hebben toen min of meer een stuk vd vloer zowat afgeschuurd...

http://Www.allesvooruwvloer.nl ook al gehad voor middeltjes?
Er is nog 1 middeltje wat ik kan kopen om het daarmee te proberen...
En anders moet ik schuren tot de vlek weg is...ligt er aan tot hoe diep het is doorgedrongen :-X

Jemig, wordt de tegel daar niet poreus van als je 'm afschuurt? Het is natuurlijk vuiligheid wat er in zit wat ze af en toe op je vloer leggen qua zuren en zo :-X

Eigenlijk is een vloer in de olie niet fantastisch met zoveel dieren die af en toe ook nog 's wat neerleggen wat niet helemaal de bedoeling is en waar je dan niet op tijd bij bent...
Zucht. En de 2e keer is de vloer in de olie gezet in plaats van de hardwaxolie dus ook nog 's minder bescherming. Maar je gaat er vanuit dat iemand, als 'ie weet hoeveel dieren je hebt (en dat wist 'ie heus wel) je toch een andere afwerking aanraadt. Met deze meneer ga ik ook niet meer in zee. Was een ander dan degene die de vloer gelegd en de eerste keer afgewerkt heeft...maar ja, daar kom je achter als het allemaal achter de rug is (niet alleen de afwerking, ook de communicatie was van een 'ander niveau' toen het werk eenmaal gedaan was).

En wat ook belangrijk is: je vloer op en top in conditie houden. En daar ontbreekt het vaak aan...bij mij wel :-[
Door Siberienne
- pien - schreef:Er is nog 1 middeltje wat ik kan kopen om het daarmee te proberen...
En anders moet ik schuren tot de vlek weg is...ligt er aan tot hoe diep het is doorgedrongen :-X

Jemig, wordt de tegel daar niet poreus van als je 'm afschuurt? Het is natuurlijk vuiligheid wat er in zit wat ze af en toe op je vloer leggen qua zuren en zo :-X

Eigenlijk is een vloer in de olie niet fantastisch met zoveel dieren die af en toe ook nog 's wat neerleggen wat niet helemaal de bedoeling is en waar je dan niet op tijd bij bent...
Zucht. En de 2e keer is de vloer in de olie gezet in plaats van de hardwaxolie dus ook nog 's minder bescherming. Maar je gaat er vanuit dat iemand, als 'ie weet hoeveel dieren je hebt (en dat wist 'ie heus wel) je toch een andere afwerking aanraadt. Met deze meneer ga ik ook niet meer in zee. Was een ander dan degene die de vloer gelegd en de eerste keer afgewerkt heeft...maar ja, daar kom je achter als het allemaal achter de rug is (niet alleen de afwerking, ook de communicatie was van een 'ander niveau' toen het werk eenmaal gedaan was).

En wat ook belangrijk is: je vloer op en top in conditie houden. En daar ontbreekt het vaak aan...bij mij wel :-[
Mijn tegels zijn wat poreus, en moeten afgewerkt met een impregneer en dan ook olie (klinkerolie). Bij de verbouwing stond de vloer niet goed in de olie (Uh ja, heel herkenbaar, mijn vloeren zijn ook niet in topconditie). De vloer was wel afgedekt, maar toch is er vies vocht onder de afdekking gekomen. Hij zag er echt niet uit... dus heel veel gepoetst en opnieuw in impregneer en olie. En het kwam weer goed!

Wat me wel doet bedenken; hij moet weer eens in de olie...

Jij sterkte met je klus!
Door dinky89
Siberienne schreef:Ik ben weer aan het werk sinds gisteren op mijn nieuwe stek en wordt super opgevangen. Echt joh, iedereen is zo aardig! Vandaag leuke inhoudelijke discussie gevoerd. Ik voel me weer mens worden ;)
Wat superfijn om te lezen! :-*
Door -Annemarie-
Dat is een goed bericht! :thumbup:
Door hannabelgje
Vandaag begonnen met mijn nieuwe baan en het viel allemaal goed mee. Leuk bedrijf met leuke mensen. Ook beetje meer in mijn straatje want ze maken diergeneesmiddelen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Siberienne
Top Hannah!

Ik mocht vandaag acuut totaal onvoorbereid invallen om een uurtje les te geven aan jonge dokters in opleiding en het was zoooooo leuk. Ging ook goed, onderwerp voor mij gesneden koek maar voor hen zeer nuttig, zo was de feedback.

En tegelijk dus een van mijn nieuwe collega's uit de brand kunnen helpen die anders zich in 2-en moest splitsen

Als kers op de taart een heerlijke yoga les en zojuist nog even een husky op schoot. #lifecanbegood
Door Kaela
Wat klinkt het goed Siberienne! Wat een enorm verschil in werkomgeving voor je!

Fijn dat je nieuwe baan de eerste dag goed ging Hanna!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door