Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
frodo quin schreef:Hoe ga je het eigenlijk aanpakken met de andere kat?
Die heb ik qua eet/slaapplek verhuisd naar een andere ruimte en verder huppelt die buiten rond. De nieuwen waren iig normaal tegen soortgenoten, dus verwacht ik verder geen problemen, er is hier ruimte zat om elkaar niet in de weg te lopen.
Door El_Kato
Mooie katten! Allemaal weer zo schuw? Heb je er nu gelijk 8 opgehaald :)

Hoe gaat dat met je honden? Of zijn die katten zo gewend dat ze er niets mee doen? Hier zijn ze nl wel katten gewend maar als er om aandacht gevraagt word door leuke geluiden te maken of weg te rennen dan wil vooral Rana erg graag extra aandacht geven :P
Wat leuk Lique!
Ik hoop dat ze snel elkaar accepteren en misschien zelfs vriendjes worden. Als ze elk hun eigen plekje hebben, lijkt me dat wel goed. :)

Welke heb je nu precies? 2 streepkaters en een blauwe streeppoes? En dan nog een poes? Of hoe zit het nu precies? Je bent niet geheel duidelijk vrees ik :P .
En kennen deze 4 elkaar?
Door Angelique
Andere poes is nog niet geschrokken, die heeft ze nog niet in irl gezien.

Deze zijn weer mensenschuw ja, er zit er iig 1 bij die op zeker niet zal ontdooien. Die was in het asiel sociaal tegen andere katten, maar iedere menselijk benadering ging die uit de weg. 2 waren voormalig muizenvanger op andere boerderijen waar ze bij verhuis/overlijden van de eigenaar moesten moven. 2 waren katten die zwervend van straat zijn geplukt en die nooit opgehaald zijn of door iemand gemist werden.

De jonge honden vinden de katten erg interessant, vooral Trude mag er graag achteraan gaan als ze de kans krijgt. De vorige katten wisten al snel wanneer ze waar ze konden lopen zonder honden tegen te komen. Het pad naar hun huis is iig afgezet met een paar grote kennelhekken waar de kat wel doorheen kan, maar de hond niet.
In de praktijk zijn de katten savonds en snachts op pad en liggen ze overdag meestal in hun huis of schuur of erf wat te dommelen.

Het zijn er dus 4. 2 katers, 2 poezen. Allen cypers en dan 3 in de traditionele bruin/grijze kleur en 1 grijs/blauwe.
Door eelke
Mooi, dat ze maar veel muizen mogen gaan vangen :)

Ik ga vandaag maar eens aan de gang in het huishouden. Gordijn 1 gisteren gewassen, gordijn 2 zit er nu in, en gordijn 3 en 4 zijn wat kleiner en kunnen wel samen straks. Dan ook maar meteen de ramen zemen. Boodschappen doen, vnl kadootjes voor een verjaardag vanavond, en voor de visite die we morgen krijgen. Hopelijk ook nog een boswandeling met Joep, straks met lekkere broodjes lunchen...ja, ik vind het wel prima zo, vakantie :cool:

Ik denk zelfs dat ik morgen om half 8 de wekken ga zetten zodat ik zondagochtendbaantjes kan gaan zwemmen.
Door frodo quin
Angelique schreef:Die heb ik qua eet/slaapplek verhuisd naar een andere ruimte en verder huppelt die buiten rond. De nieuwen waren iig normaal tegen soortgenoten, dus verwacht ik verder geen problemen, er is hier ruimte zat om elkaar niet in de weg te lopen.
Ah, probleem met het huisje opgelost :)

Ik hoop dat het vriendjes worden.
Door El_Kato
[quote]Het zijn er dus 4. 2 katers, 2 poezen. Allen cypers en dan 3 in de traditionele bruin/grijze kleur en 1 grijs/blauwe.[/quote

Ehem het was nog vroeg vanmorgen en ik zag nog wat dubbel denk ik ::)
Dat ze maar veel muizen mogen vangen!

Sodejuh Eelke is dit je eerste vakantiedag :o You go girl :biggrin2:
Door - pien -
Fijne vakantie, Eelke!

Veel plezier (met de) poezels/Angelique! Ga maar lekker muizen :D vangen

Donderdag heb ik contact opgenomen via FB met een oude vriendin of zij het ziet zitten om weer eens af te spreken, en toen ik niks hoorde dacht ik 'hmmm, als je er over na moet denken dan wordt het vast niks' maar ze vond het leuk dus we gaan een keertje afspreken.
Door eelke
Eigenlijk was het de 2e hoor El Kato, want op vrijdag ben ik altijd vrij.

Zo, en 76 baantjes in the pocket. Vanmiddag krijgen we visite, en dan ergens tussendoor vandaag ook nog met Joep naar het bos.
Door Kaela
Ik moet steeds zo lachen om Bumper.

Hij heeft nu de verkiezing "dier van het jaar" van Kidsweek gewonnen. Hij moest het opnemen tegen Marria de aap (van stichting Aap), de panda's van ouwehands en de haai die Freek Vonk gebeten heeft.
Staat er een foto bij zijn bericht in de haaientunnel van Blijdorp en schrijft ie "Ik heb nog even mijn achterwerk aan de haaien laten zien zodat die ook even weten dat wij vet gewonnen hebben."

Ik vind het grappig, ik ben een Bumperklever!
Kaela schreef:Ik moet steeds zo lachen om Bumper.

Hij heeft nu de verkiezing "dier van het jaar" van Kidsweek gewonnen. Hij moest het opnemen tegen Marria de aap (van stichting Aap), de panda's van ouwehands en de haai die Freek Vonk gebeten heeft.
Staat er een foto bij zijn bericht in de haaientunnel van Blijdorp en schrijft ie "Ik heb nog even mijn achterwerk aan de haaien laten zien zodat die ook even weten dat wij vet gewonnen hebben."

Ik vind het grappig, ik ben een Bumperklever!

Ik ben ook een bumperklever! Ik vind de verhaaltjes ook zo grappig geschreven moet er altijd wel om lachen
Door eelke
Grevo Teunie aan het spelen; de pvc-vloer met de handstoomreiniger, borstel en doekje aan het poetsen. Minder leuk karwei zonder Gijs, door zijn kwijl-bek was de vloer echt wel viezer dus toen meer resultaat :P

Misschien doe ik zo de keukenvloer ook nog wel.

Wel onhandiger zo, mijn grote vloer-stoomreiniger gaf gisteren geen sjoege meer.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door