Kaela schreef:Dat was voor ons reden om het toch maar na een paar pittige werkdagen nog te doen. Met droog weer tuinieren is toch een heel stuk fijner. Heb ook wat planten verplaatst, hoop dat ze het overleven (vorig jaar is alles wat ik verplaatst heb doodgegaan
).
Voor 170 euro aan barf bestellen, oei, dat mis ik wel. Ik bestel tegenwoordig voor 50 euro kvv voor de katten en daar doen we dan een eeuwigheid mee. Saaaaaaai.
Ik zit wat te hangballen. Ga zo even hardlopen, als mijn ontbijtje gezakt is. En dan komt de appie boodschappen brengen en dan heb ik avonddienst. Komend weekend lekker weinig op de planning, daar heb ik zin in!!!
Als het goed is, is het vandaag droog, dus ik hoop wel ff het gras te kunnen maaien en dan kalk erop te kunnen doen. En de peren te plukken, en misschien nog wat hop.
De afgelopen week was erg druk, dus ik dacht bij alle taken; dat komt vrijdag dan wel. Maar ja, deze vrijdag is ook niet oneindig natuurlijk
170 euro was hier normaal wat ik zo'n beetje maandelijks bestelde

maar nu alleen voor Joep klinkt het ook wel als veel hoor. Ik let nu wel echt minder op prijs, waar ik eerder echt geen spiervlees van 4 euro zou kopen, kan dat nu prima.
Lekker niksig weekend is heerlijk! Ik heb het boek van Isa Hoes te leen, dus ook wel zin om daar in te kruipen