Baloutje alweer 13 jaar
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Baloutje alweer 13 jaar
Afgelopen maandag is mijn Loutje 13 geworden. Hopen op nog vele jaartjes er bij.
En weer staat de foto dwars.
Re: Baloutje alweer 13 jaar
Gefeliciteerd (met je) mannetje!
Dat is bij mij ook meestal het geval. Ik los dat op door het origineel een paar keer te draaien en opnieuw op te slaan. Op een gegeven moment staat hij dan goed. Is wel irritant hoor.tt-tjes schreef:Afgelopen maandag is mijn Loutje 13 geworden. Hopen op nog vele jaartjes er bij.
20170924_102555.jpg
Gefeliciteerd! Was er taart?
Het draaien komt waarschijnlijk omdat het een tablet of telefoonfoto zal zijn. Als je dan je telefoon/tablet draait om een foto te maken (een horizontale) onthoud de data dat en zet ie m ook gedraaid hier weg... even je foto anders opslaan kan dat verhelpen inderdaad.
Het draaien komt waarschijnlijk omdat het een tablet of telefoonfoto zal zijn. Als je dan je telefoon/tablet draait om een foto te maken (een horizontale) onthoud de data dat en zet ie m ook gedraaid hier weg... even je foto anders opslaan kan dat verhelpen inderdaad.
Gefeliciteerd Balou! 
Nope geen taart. Maar wel lekkere koekjes.eelke schreef:Gefeliciteerd! Was er taart?
Ik heb mijn telefoon altijd gewoon recht. En dat zet ie de foto dwars. Zal wel eens proberen om ze te draaien.
Mijn Bonibi. Bijna 14 maanden oud
Wel vreemd. Hier heb ik niets aan gedaan en dat gaat wel goed. En is op dezelfde manier gemaakt.
Wel vreemd. Hier heb ik niets aan gedaan en dat gaat wel goed. En is op dezelfde manier gemaakt.
Da's raar ja, dat snap ik dan ook even niet... 
Prachtig hondje!tt-tjes schreef:20170928_080720.jpg
Mijn Bonibi. Bijna 14 maanden oud![]()
![]()
Ik heb het idee dat het helemaal niets uit maakt hoe je de foto's neemt. Soms staan ze goed, maar meestal verkeerd. Ik denk dat het met de software van deze site te maken heeft.
- Border Bandit
- 5-sterren

Gefeliciteerd (met) Balou!!
Wauw, wat een prachtige leeftijd al!
Op naar nog een heleboel gelukkige en gezonde jaren.
Ik houd gewoon mijn hoofd scheef om goed te zien hoor!
Wauw, wat een prachtige leeftijd al!
Op naar nog een heleboel gelukkige en gezonde jaren.
Ik houd gewoon mijn hoofd scheef om goed te zien hoor!
Ik had het net ook met het plaatsen van een foto via tapatalk zag ik...Doranto schreef:Prachtig hondje!(net als de jarige job overigens
)
Ik heb het idee dat het helemaal niets uit maakt hoe je de foto's neemt. Soms staan ze goed, maar meestal verkeerd. Ik denk dat het met de software van deze site te maken heeft.
Gefeliciteerd (met) Balou 
Gefeliciteerd met Balou! Wat een mooie leeftijd!
- Angelique
- 5-sterren

Gefeliciteerd Balou 
Gefeliciteerd met Balou
! Hij ziet eruit als een jonge God!
Je zou het hem idd aan zijn uiterlijk niet geven. Maar hij wordt echt krakkemikkig. Slaapt ook heel veel en kan die kleine donder niet meer aan.Lizzy schreef:Gefeliciteerd met Balou! Hij ziet eruit als een jonge God!