Wel een prachtige foto!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Fenixjuh schreef:Wij zijn nog aan het denken over een naam, bedankt, het wordt dus geen HarryIk kan aanraden; geen boef, rakker, deugniet, doerak of Harry inderdaad
Wel een prachtige foto!
hannabelgje schreef:Blije caafs in een schoon hok.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
hannabelgje schreef:Komt nog best goed met die twee. Fleur moest nooit veel hebben van andere katten, maar met Nori speelt ze af en toe zelfs. En die gaat gewoon tegen Fleur aan liggen of ze dat nu wil of niet.Aah wat lief
- pien - schreef:Er is nog een nummer 3, maar die gaat echt niet samen met Fleur. Dat is het vriendje van Nori.
Aah wat lief
Fijn dat ze het goed hebben samen!
hannabelgje schreef:Er is nog een nummer 3, maar die gaat echt niet samen met Fleur. Dat is het vriendje van Nori.Ik heb er ook 3. Eerst Poef uit het asiel, en toen 'broer en zus' (niet biologisch maar wel samen opgegroeid, ook uit het asiel) Pom en Snoet erbij. Maar die laatste 2 hebben (ook) niks met mekaar. Het ligt wel gedrieën op bed maar dat is ook alles...Ze zijn nu 3 1/2 en 3 jaar hier.
Spikkelneus schreef:Klaag van Diego: Ik moest een jas aan! Wat een eng ding en no way dat je daar mee kan plassen. En lopen in de regen is verschrikkelijk. En een handdoek is eng. Dus nu lig ik onder mijn deken op te drogen. Ik dacht dat Nederland leuk zou zijn......Het is zo'n lekker ding
We gaan maar goed oefenen met afdrogen en jasjes aan en uit.
(Sorry voor de belabberde kwaliteit van de foto´s.)
IMG_20170914_074942.jpg
IMG_7551 (2).JPG
Eef+doggies schreef:Och jee de sipheid ten top
Het is zo'n lekker ding![]()
Hopelijk heeft ie in no time door dat het juist lekker warm en droog is met een jas
Spikkelneus schreef:Klaag van Diego: Ik moest een jas aan! Wat een eng ding en no way dat je daar mee kan plassen. En lopen in de regen is verschrikkelijk. En een handdoek is eng. Dus nu lig ik onder mijn deken op te drogen. Ik dacht dat Nederland leuk zou zijn......En dan zeggen ze ook nog dat het voor je bestwil is.........
We gaan maar goed oefenen met afdrogen en jasjes aan en uit.
(Sorry voor de belabberde kwaliteit van de foto´s.)
IMG_20170914_074942.jpg
IMG_7551 (2).JPG