Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Angelique schreef:Goeie naam Eel :biggrin2:

Is die lekker?

Oh ja, van mijn naam dus, maar ook van Ale, da's een soort bier, en Eel is hier natuurlijk braobant voor heel. Dus, ook een mooie link naar de streek. En ik kan er woordgrapjes mee maken. Dus ik ben er Eel errug mee in mijn nopjes. Heeft ook maar 2,5 jaar geduurd ::)
Door Fenixjuh
eelke schreef:

Oh ja, van mijn naam dus, maar ook van Ale, da's een soort bier, en Eel is hier natuurlijk braobant voor heel. Dus, ook een mooie link naar de streek. En ik kan er woordgrapjes mee maken. Dus ik ben er Eel errug mee in mijn nopjes. Heeft ook maar 2,5 jaar geduurd ::)
En wanneer kan ik biertjes van brouwerij Eel bestellen?
Door eelke
Fenixjuh schreef:En wanneer kan ik biertjes van brouwerij Eel bestellen?

Haha, nou, die ambitie heb ik niet hoor. Mijn doel was vooral 'bier leren brouwen' en met 1,5 kratje per keer zal het ook niet zo hard lopen denk ik ;D

Maar als je eens in de buurt bent mag je gerust een flesje komen halen hoor ;)
Door Angelique
eelke schreef:Oh ja, van mijn naam dus, maar ook van Ale, da's een soort bier, en Eel is hier natuurlijk braobant voor heel. Dus, ook een mooie link naar de streek. En ik kan er woordgrapjes mee maken. Dus ik ben er Eel errug mee in mijn nopjes. Heeft ook maar 2,5 jaar geduurd ::)
goh joh :doh:

Dat zeg ik...goeie naam :biggrin2:
Door eelke
Siberienne schreef:Ik heb veel over jouw reactie na lopen denken en ik ben het niet helemaal met je eens. Deels vanwege de context, maar ook los daarvan.

Maar in zijn algemeenheid: als mijn collega een keer niet door heeft dat haar haren pal overeind staan door haar fietstocht, dan zeg ik dat even. Net zoals je iemand niet met een open rits of een binnenstebuiten T shirt rond laat lopen. En dat is het dan. Achteraf zoiets zeggen in een anonieme jaarlijkse beoordeling voelt niet veilig.

En dat is mijn tweede punt: als het zover is dat commentaar op een collega opgespaard wordt tot de jaarlijkse anonieme feedback... dan klopt er iets niet in de cultuur. Want deze gesprekken waren voorheen zelfs maar 1x per 2 jaar (is geen gewoon jaargesprek maar een beoordeling op inhoudelijk functioneren gekoppeld aan mijn beroep) . En ik vind het niet gezond als dingen niet eerder uitgesproken worden. Dat leidt tot "zegeltjes plakken" zoals een coach mij dat ooit noemde. Alle ergernissen opsparen en dan er in 1 keer uitgooien. Zodat je ineens een mega conflict hebt. En dat is niet een fijne werkplek.
Oh ja, ik wilde natuurlijk nog even reageren. Ik kreeg niet het idee dat het opgespaarde kritiek is. Ik kreeg het idee dat aan jouw collega's werd gevraagd; wat zijn de goede punten van Sibrienne, en wat zijn de slechte punten van Siberienne, en dat er toen maar is gezegd 'ja ze heeft wel eens hondenhaar'. Omdat er dus gevraagd werd naar een slecht punt en er dus een antwoord gegeven moest worden.
Door eelke
Zooow, mijn baantjes weer gezwommen en nu aan een gekookt eitje met een bakkie koffie. Zo huishouderen, en daarna naar de osteopaat, kijken of ze nog wat recht te zetten heeft.

Als ik naar buiten kijk wordt ik chagrijnig. Ze moeten de hoofdwaterleiding vervangen. Verder in de straat zijn ze al meer dan een week bezig, en nu hebben ze ook hier de parkeerplaatsen al afgezet, dus ze zullen deze week wel hier gaan betekenen. Dat betekend een week lang werklui op de stoep >:( en dus een week lang met onze screen naar beneden zitten zodat ik wat privacy heb ::) en over een plak naar de straat lopen want diepe geul voor de deur. Ik hoop dat Joep er over durft.

Argh. Nou ja goed, het moet gebeuren.
Door hannabelgje
Op jacht geweest naar een andere wasmachine. De mijne is na 14 jaar op. Het wordt in elk geval een gebruikte want voor een nieuwe zijn er geen centjes. Ik vind het wel heel moeilijk kiezen. Ze hadden Bosch, Miele, Beko, Hoover enz. Vooral die Hoover sprak me erg aan. Nog maar een nachtje over slapen denk ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door pluk
hannabelgje schreef:Op jacht geweest naar een andere wasmachine. De mijne is na 14 jaar op. Het wordt in elk geval een gebruikte want voor een nieuwe zijn er geen centjes. Ik vind het wel heel moeilijk kiezen. Ze hadden Bosch, Miele, Beko, Hoover enz. Vooral die Hoover sprak me erg aan. Nog maar een nachtje over slapen denk ik.

Met Miele, Bosch en Siemens zit je doorgaans goed. Komen ook t beste uit de testen.
Beko, zanussi, whirlpool is net wat minder gemiddeld. Hoover ken ik niet.
Ik vind besteproduct.nl een handige site voor dit soort aankopen. Ze verzamelen daar zowel expert tests als gebruikers beoordelingen.
Door eelke
Wij hebben een Zanussi, inderdaad eigenlijk een b merk, maar daar is de prijs ook naar. Maar dat ding doet het al 8 jaar stug door, terwijl ik hem toch best mishandel met zand en haren...
Door hannabelgje
Met die tweedehands modellen is het prijsverschil niet zo groot onderling. De Miele is dan dezelfde prijsklasse als de Zanussi. Alleen de Miele is dan een stukkie ouder san de Zanussi. Dat dan weer wel. Ze hebben een hele mooie redelijk moderne Miele voor 235 met 1 jaar garantie. Ik neig erg naar die machine. Alles los instelbaar, zuinig met water. Weegt de was om de duur en hoeveelheid water aan te passen. Maar is wel maar een 5 kilo machine. Ze hebben ook een zanussi die een stuk jonger is met 7 kilo voor 170 euro met 6 mnd garantie. Lastig kiezen hoor. En dan hebben ze ook nog alles ertussenin.

Door eelke
Maar zo veel was heb jij niet in je eentje toch? Wij hebben geloof ik ook een 5 kilo machine, kunnen we prima mee uit de voeten. Laatst zelfs het winterdekbed erin gepropt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door