Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kiara
:) hoi hoe is het met jou Bandit??
Mijne word oud hoor nu bijna 13 alweer
Hopelijk nog tijdje mee kan hem niet missen blijft mijn grootste vriend en steun en toeverlaat hoor

Wat gezellig weer hier durfde eerst niet meer dacht zal wel niet meer kunnen
Maar heb er steeds aan gedacht
Was altijd zo leuk hier en heel erg veel geleerd !!
Door Kaela
Hoi Kiara, welkom terug! Wat verdrietig dat je zo vroeg afscheid hebt moeten nemen van Cera. De sint is wel een plaatje om te zien, fijn dat ie zijn laatste jaren bij jou door mag brengen.

Wij hebben 2,5 maand terug ook afscheid van Oscar moeten nemen. Het ging niet meer. En nu er over Anne's prachtige onderschrift gesproken wordt, bedenk ik me dat ik mijn onderschrift dus ook aan moet gaan passen :'(
Door kiara
:'( ach ook al wat erg he dat gemis
Ja mijn onderschrift klopt ook niet meer
Mickey is ook dood
Maar vind het niet zo heel erg om het zo te laten

En ja amigo is zo dankbaar vind het eigenlijk nog leuker cq mooier om te doen als een pupje
Dit is ook echt niet de laatste die ik help
Maar wel alleen sintjes :biggrin2:
Door Ruisje
Ook welkom terug van mij, kiara! Zelf ben ik ook een tijdje weggeweest, toch weer af en toe ff spieken en weer weg enzo. Nare persoonlijke omstandigheden doen soms rare dingen met een mens, maar we komen toch allemaal weer hier terug. ;)

Wat een verdrietig nieuws van Cera en Mickey :'( :bigarmhug: Knappe Amigo is een 'Lucky boy' met zo'n goed thuis en een heus Sint vriendinnetje. Fijn dat het met Bandit ook nog goed gaat, 13 is al een mooie leeftijd, en gezond ouder worden willen we allemaal. :)

Hmmmz, mijn onderschrift moet ook eens worden aangepast, we hebben nog maar 4 poezels. :(
Kaela schreef: ...
Wij hebben 2,5 maand terug ook afscheid van Oscar moeten nemen. Het ging niet meer. En nu er over Anne's prachtige onderschrift gesproken wordt, bedenk ik me dat ik mijn onderschrift dus ook aan moet gaan passen :'(
Ach, nee toch... :'( Dat heb ik dus gemist met mijn afwezigheid. Wat een vreselijk bericht, meid. :'( Een verlate maar gemeende :bigarmhug: van mij!
Door kiara
Ruisje schreef:Ook welkom terug van mij, kiara! Zelf ben ik ook een tijdje weggeweest, toch weer af en toe ff spieken en weer weg enzo. Nare persoonlijke omstandigheden doen soms rare dingen met een mens, maar we komen toch allemaal weer hier terug. ;)

Wat een verdrietig nieuws van Cera en Mickey :'( :bigarmhug: Knappe Amigo is een 'Lucky boy' met zo'n goed thuis en een heus Sint vriendinnetje. Fijn dat het met Bandit ook nog goed gaat, 13 is al een mooie leeftijd, en gezond ouder worden willen we allemaal. :)

Hmmmz, mijn onderschrift moet ook eens worden aangepast, we hebben nog maar 4 poezels. :(

Ach, nee toch... :'( Dat heb ik dus gemist met mijn afwezigheid. Wat een vreselijk bericht, meid. :'( Een verlate maar gemeende :bigarmhug: van mij!
Dank je Ruisje
Ja het leven gaat niet altijd over rozen
Bij jou dus ook niet hoor ik
Maar inderdaad even spieken hier , wel /niet weer wat schrijven , ik twijfelde ook zo , maar het is zo'n fijn forum en lieve mensen hier dat ik toch de poging durfde te wagen. En wat een welkom weer hier!! Top forum hoor erg blij weer mee
Door Border Bandit
kiara schreef::) hoi hoe is het met jou Bandit??
Mijne word oud hoor nu bijna 13 alweer
Hopelijk nog tijdje mee kan hem niet missen blijft mijn grootste vriend en steun en toeverlaat hoor

Wat gezellig weer hier durfde eerst niet meer dacht zal wel niet meer kunnen
Maar heb er steeds aan gedacht
Was altijd zo leuk hier en heel erg veel geleerd !!
Beetje verlate reactie van mij. :-[
Mijn Bandit is nu 4,5 jaar. Hij doet het lekker.
Ik heb iemand gevonden die na haar verhuizing naar schapendrijven wil met haar BC. Ik mag dan met haar meerijden, dus kunnen we het schapendrijven hopelijk weer oppakken! :groupwave2:
13 jaar is al een hele mooie leeftijd hoor! :)
Ik duim voor jou dat Bandit nog een aantal jaartjes (gezond en gelukkig) bij je mag zijn. :-*
Door kiara
Wat leuk schapendrijven zou ik ook zo graag weer willen doen maar ja Bandit is te oud ervoor, al vind hij zelf van niet hoor!
Door Border Bandit
Ja precies, dat bedoelde ik met 'willen'. ;)

Ik moet Bandit ook vaak inhouden omdat hij veel te veel wil.
Gelukkig hebben we inmiddels een leuk dag-ritme gevonden waarin hij gelukkig is. Met voldoende lichamelijke en geestelijke uitdaging. :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door