Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
Daantje schreef:Ik heb ook een klaag.
Sinds Winston's dood,onze engelse mastiff , op 18 april is hier alles zo anders geworden.
Ons Duits Dogje Lotje kwijnde weg en wat we ook deden ,ze herstelde niet echt.
Onze lieve Sint Bernardkleuter die hier al ruim 3 jaar woont veranderde ook van onbenullig naar stilletjes.
Ons huis te koop gezet ,kopers haakten op t laatst af en nu sinds een week gaat het snel bergafwaarts met de beide lieve meisjes.

De sintbernard was vorig weekend zomaar oververhit en bleef maar hijgen ,met moeite kunnen koelen na urenlange toestanden ,kreeg de dag erna een bult onder haar keel ter grootte van een golf bal.
2 dagen later waren er meer bulten ,zo groot als een halve tennisbal.Onderzoeken gehad en nu zit ze helemaal onder een zeer agressieve kankersoort.
Het gaat heel snel helemaal verkeerd met haar. :'(

Onze Lotje heeft inmiddels verschillende tia's gehad en afgelopen nacht ging het weer helemaal mis.Ze is de weg kwijt en zichzelf ook.

In alle spoed overleg gehad ,onderzoeken zijn duidelijk : met beide meisjes komt het niet meer goed.
Ze worden morgenochtend samen ingeslapen.Het is eigenlijk geen klaag meer.We zijn in shock.
Verschrikkelijk :( Heel veel sterkte!
Door Charlie Angel
Hilje wat vreselijk dit, wat een nachtmerrie, ik zit hier gewoon te janken. Het lijkt wel of het nooit eens mee zit. Ik wil jullie enorm veel sterkte wensen.
Door Kaela
Hilje ik heb geen woorden voor het vreselijke wat deze dag jullie brengt. Ik ben met heel mijn hart bij jullie.
Door pearlsofpassion
Konijntje Kyran is vannacht gestorven....
:'(

Mijn mooie lieve witte ventje.
En dat was nu net eentje die zo lief was voor alle anderen. Kleine Mathijs zijn steun en toeverlaat...

Zucht....
20170718_192948.jpg
20170718_192948.jpg (6.26 MiB) 2248 keer bekeken
Ik heb niet eens een deftige foto...
Hier zat hij onderaan naast kleine grijze Mathijs. Het was zo'n mooi stel... :'( Heeft weer maar 5maand mogen duren...
Door frodo quin
pearlsofpassion schreef:Konijntje Kyran is vannacht gestorven....

En dat was nu net eentje die zo lief was voor alle anderen. Kleine Mathijs zijn steun en toeverlaat...

Zucht....

20170718_192948.jpg
Hier zat hij onderaan naast kleine grijze Mathijs. Het was zo'n mooi stel... :'( Heeft weer maar 5maand mogen duren...

Sterkte :( Wat is er gebeurd?
Door Lizzy
Daantje schreef:Ik heb ook een klaag.
Sinds Winston's dood,onze engelse mastiff , op 18 april is hier alles zo anders geworden.
Ons Duits Dogje Lotje kwijnde weg en wat we ook deden ,ze herstelde niet echt.
Onze lieve Sint Bernardkleuter die hier al ruim 3 jaar woont veranderde ook van onbenullig naar stilletjes.
Ons huis te koop gezet ,kopers haakten op t laatst af en nu sinds een week gaat het snel bergafwaarts met de beide lieve meisjes.

De sintbernard was vorig weekend zomaar oververhit en bleef maar hijgen ,met moeite kunnen koelen na urenlange toestanden ,kreeg de dag erna een bult onder haar keel ter grootte van een golf bal.
2 dagen later waren er meer bulten ,zo groot als een halve tennisbal.Onderzoeken gehad en nu zit ze helemaal onder een zeer agressieve kankersoort.
Het gaat heel snel helemaal verkeerd met haar. :'(

Onze Lotje heeft inmiddels verschillende tia's gehad en afgelopen nacht ging het weer helemaal mis.Ze is de weg kwijt en zichzelf ook.

In alle spoed overleg gehad ,onderzoeken zijn duidelijk : met beide meisjes komt het niet meer goed.
Ze worden morgenochtend samen ingeslapen.Het is eigenlijk geen klaag meer.We zijn in shock.
Oh nee :'( :'( :'( (ik lees het nu pas). Wat verschrikkelijk...... :'( :'( :'( . Heel erg veel sterkte, dit is echt te erg :'( :-* :'( :-*
Door Lizzy
pearlsofpassion schreef:Konijntje Kyran is vannacht gestorven....

Zucht....

20170718_192948.jpg
Ach nee :'( ! Wat is er gebeurd? Enig idee? Heel veel sterkte met het verlies van Kyran :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door