Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Mijn lease-auto kraakte al 1,5 jaar achter. Niks aan te doen ::)
En nu sinds een uurtje kraakt hij voor ook ineens >:(
En ik moet er nog flink wat kilometers mee rijden deze week :-X
Nu bij de garage, hopelijk valt het mee.
Door - pien -
Gisteravond om 23 u moest er in het naburige dorp een kwartier vuurwerk afgestoken worden ::) (afsluiting feestweek?)
Joep is dan retebang dus dan ga je weer naar beneden...en dat hele dorp moet wakker geweest zijn, en de helft van ons dorp minstens!...en allerlei dieren in rep en roer :-X
Door Fenixjuh
- pien - schreef:Gisteravond om 23 u moest er in het naburige dorp een kwartier vuurwerk afgestoken worden ::) (afsluiting feestweek?)
Joep is dan retebang dus dan ga je weer naar beneden...en dat hele dorp moet wakker geweest zijn, en de helft van ons dorp minstens!...en allerlei dieren in rep en roer :-X
Zo onnodig vind ik dat. . :( En dan ben ik nog wel gezegend met een niet angstige hond. . Ik denk dan altijd aan die arme vogeltjes die net lekker in hun nest waren gekropen en dan ineens in het donker met lawaai op zoek moeten naar een veilig plekje. .
Succes met je toet Kim!
Door - pien -
Fenixjuh schreef:Zo onnodig vind ik dat. . :( En dan ben ik nog wel gezegend met een niet angstige hond. . Ik denk dan altijd aan die arme vogeltjes die net lekker in hun nest waren gekropen en dan ineens in het donker met lawaai op zoek moeten naar een veilig plekje. .
Succes met je toet Kim!
Ja precies! Ik heb even voor het raam gekeken en het was wel erg mooi, maar dat is maar éen kant :-\ Het maakt toch geluid als vuurwerk, al zijn het niet alleen maar knallen...
Binnenkort bij ons de najaarsfeesten en dan zal er aan het einde ook wel weer wat afgestoken worden ::)
Kim_S schreef:Mijn lease-auto kraakte al 1,5 jaar achter. Niks aan te doen ::)
En nu sinds een uurtje kraakt hij voor ook ineens >:(
En ik moet er nog flink wat kilometers mee rijden deze week :-X
Nu bij de garage, hopelijk valt het mee.
Is je toet het wel blijven doen deze week? Hebben ze iets gevonden/kunnen doen?
Door Kim_S
De toet doet het nog. Ik heb de leasemaatschappij gebeld, en ze gaan hem misschien toch repareren. Ik bel ze maandag. Wordt vervolgd!
Door eelke
Volgens mij is dat dezelfde als van iemand die ik ken, die had ook zo'n kraak.
Daar vertelde de garage dat het een productie fout is en Peugeot bezig is met een terug roep actie.
Door hannabelgje
Er liggen weer twee dode katten hier langs de weg een paar 100 meter van elkaar. Ik word daar altijd zo verdrietig van.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Daantje
Ik heb ook een klaag.
Sinds Winston's dood,onze engelse mastiff , op 18 april is hier alles zo anders geworden.
Ons Duits Dogje Lotje kwijnde weg en wat we ook deden ,ze herstelde niet echt.
Onze lieve Sint Bernardkleuter die hier al ruim 3 jaar woont veranderde ook van onbenullig naar stilletjes.
Ons huis te koop gezet ,kopers haakten op t laatst af en nu sinds een week gaat het snel bergafwaarts met de beide lieve meisjes.

De sintbernard was vorig weekend zomaar oververhit en bleef maar hijgen ,met moeite kunnen koelen na urenlange toestanden ,kreeg de dag erna een bult onder haar keel ter grootte van een golf bal.
2 dagen later waren er meer bulten ,zo groot als een halve tennisbal.Onderzoeken gehad en nu zit ze helemaal onder een zeer agressieve kankersoort.
Het gaat heel snel helemaal verkeerd met haar. :'(

Onze Lotje heeft inmiddels verschillende tia's gehad en afgelopen nacht ging het weer helemaal mis.Ze is de weg kwijt en zichzelf ook.

In alle spoed overleg gehad ,onderzoeken zijn duidelijk : met beide meisjes komt het niet meer goed.
Ze worden morgenochtend samen ingeslapen.Het is eigenlijk geen klaag meer.We zijn in shock.
Door Kim_S
Oh Hilje wat vreselijk!!! Lieve Lotje... :'( :'( :'( Geef je haar nog een knuffeltje van me? :-*
En de kleuter ken ik niet echt natuurlijk, maar dat maakt het niet minder erg.
Als ik iets voor je kan doen, je weet me te vinden he!! Mag ook via pb. Heel veel sterkte morgen... :-* :-* :-*
Door Daantje
Dankjewel Kim ga ik doen :-*
ja ,3 honden binnen 5 maanden is too much .Dat roept ook weer nare herinneringen op :'(
Door Anne in Zweden
O Hilje, wat een drama, wat afschuwelijk! Dat is toch echt te veel verlangd van een mens, om twee honden in één keer te moeten afstaan aan de dood! Ik begrijp dat het voor beide honden het beste is, maar wat een emotionele krater slaat dat in jullie leven (om van de fysieke krater maar niet te spreken, bij twee honden van die omvang)... :'(

Heel veel sterkte gewenst, geef mooie Lotte ook maar een knuffel van mij, en de kleuter natuurlijk net zo goed. En neem er zelf ook een, een heule stevige! :bigarmhug:
Door hannabelgje
Vreselijk Hilje. Ik geloof dat je dan in shock bent. Heel veel sterkte met dit enorme verdriet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door