Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Siberienne schreef:Jaaaaaaaaaa! Het gaat door, ik mag elders mijn reïntegratie weer op gaan pakken.

Nou gaan wij ook op vakantie zaterdag over een week, dus met alle praktische dingen die nog geregeld moeten worden, komt het waarschijnlijk precies zo uit dat ik na mijn vakantie aan de slag kan.

Ik ban zo blij en opgelucht, ook omdat ze me daar gewoon graag willen hebben.
Oooooooh wat ben ik blij voor je!!!!!
Super nieuws :D

Mijn geluksmoment: pakketje ontvangen, en dan in een ontzettend verfrommelde en gescheurde, weer dichtgeplakte, doos een nog erger verfrommeld en gescheurd doosje vinden, en het apparaat (van 140 euro) met schermpje dat in die ontzettend kapotte doosjes zat is gewoon nog helemaal heel :o
#dasechtgelukhebben
Door Kaela
Kim_S schreef:Oooooooh wat ben ik blij voor je!!!!!
Super nieuws :D

Mijn geluksmoment: pakketje ontvangen, en dan in een ontzettend verfrommelde en gescheurde, weer dichtgeplakte, doos een nog erger verfrommeld en gescheurd doosje vinden, en het apparaat (van 140 euro) met schermpje dat in die ontzettend kapotte doosjes zat is gewoon nog helemaal heel :o
#dasechtgelukhebben
Oh ik hoopte dat het een ander pakketje was waar we alsnog geluk mee zouden hebben. Maar natuurlijk wel fijn dat iets van 140 euries heel overkomt in zo'n verfromfraaid pakje!
Door Kim_S
Kaela schreef:Oh ik hoopte dat het een ander pakketje was waar we alsnog geluk mee zouden hebben. Maar natuurlijk wel fijn dat iets van 140 euries heel overkomt in zo'n verfromfraaid pakje!
Dat blijft balen hè... :(

Ben niet zo tevreden over de post de laatste tijd. Zowel de Duitse als de Nederlandse :-\
Door eelke
Gisterenavond laat vol op de rem, en net niet een egeltje aangereden. Die vervolgens heel dom in het lichtschijnsel van mijn koplampen bleef lopen dus even moeilijk gedaan om om m heen te kunnen rijden.
Door Pauline
Dit was mijn geluksmomentje, gezellig meegewandeld op het Rozendaalse Veld en domweg genoten van het gezelschap en het heerlijke weer.
IMG_20170901_114915216.jpg
IMG_20170901_114915216.jpg (4.86 MiB) 2480 keer bekeken
Door Kim_S
Mijn pupje die voor het eerst in zijn leven de zee zag, en er zo in 1 streep in rende zodat hij helemaal doorweekt was :o
En hij houdt helemaal niet van water ;D
En na het paneren en rollen in een dode krab heeft ie nu een zandneus:
image.jpeg
image.jpeg (254.31 KiB) 2461 keer bekeken
We zijn 2 daagjes op Ameland, heeeeerlijk :cool:
Door pearlsofpassion
Kim_S schreef:Mijn pupje die voor het eerst in zijn leven de zee zag, en er zo in 1 streep in rende zodat hij helemaal doorweekt was :o
image.jpeg
Wat ist ie knap zo! :)
Door Eef+Stippels
Kim_S schreef:Mijn pupje die voor het eerst in zijn leven de zee zag, en er zo in 1 streep in rende zodat hij helemaal doorweekt was :o
image.jpeg
Lekker!! :D :D :D
Door hannabelgje
Redelijk makkelijk bij Zoë de nagels van haar achterpoten kunnen knippen. En we zijn nog steeds vriendjes geloof ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door