Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
dinky89 schreef:Tja, Frankrijk is wel duidelijk sterker :-\
Veel sterker!!

En 2e geel voor Strootman dus rood. Kan Nederland met 10 man verder. Net op het moment dat ze Robin van Persie erin willen brengen.
Door Mandarijn
Fenixjuh schreef:Waar zijn jullie? Ik denk dat ik onder een deken kruip :'(
Daar was ik al onder gekropen. Maar ben met 1 oog naar het voetbal blijven kijken.
Door Mandarijn
Gelukkig is het afgelopen. Zondag spelen ze weer. Twijfel of ik ga kijken. Want het was niet om aan te zien hoe ze speelden.
Door Fenixjuh
Ik snap niet dat er 4! Spelers in stonden die nog geen speelminuut hebben gehad dit seizoen. . Zelfs huntelaar zou een goede keuze geweest zijn met elke keer 10 minuten ::)
Door Lazy Garfield
Fenixjuh schreef:Afbeelding
Weet je wat het is? Het zijn op zich allemaal prima voetballers, waarvan de meeste bij geronommeerde buitenlandse clubs spelen en daar goed presteren ook! Alleen bij het nederlands elftal lijkt het wel of ze niet willen.
Het is gewoon een slechte mentaliteit!!
Het verschil met de vrouwen is de absolute wil om te winnen en dan lukt dat ook.
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op vr 01 sep 2017, 23:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lazy Garfield
Fenixjuh schreef:Wat mentaliteit betreft mis ik Kuyt.... een geweldige speler vond ik dat. .
Klopt als ze allemaal die winnarsmentaliteit zouden hebben kwam het wel goed!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door