eelke schreef:Even observeren is alleen maar een prima reactie!
Hij mag wel blijven toch hé?

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:Even observeren is alleen maar een prima reactie!
Hij mag wel blijven toch hé?
Spikkelneus schreef:Ja, hij blijft op gepaste afstand, maar zijn staart is redelijk ontspannen. Ik vond ook wel dat hij er klaar voor zou zijn na 8 weken. Het ging echt wel goed, voor een eerste keer - hij heeft zelfs nog aan de meneer gesnuffeld.Diego is een knapperd! In meerdere opzichten
Spikkelneus schreef:Ja, hij blijft op gepaste afstand, maar zijn staart is redelijk ontspannen. Ik vond ook wel dat hij er klaar voor zou zijn na 8 weken. Het ging echt wel goed, voor een eerste keer - hij heeft zelfs nog aan de meneer gesnuffeld.Geen wonder, die meneer ruikt heerlijk naar brokken..........
pike schreef:Opa Jakkie. 12 jaar inmiddels en still going strong ook al rijzen zijn leverwaardes de pan uit. Hij is nog altijd zo actief en sterk dat zijn tuigje nog steeds geborgd wordt.IMG_0583.JPGStoere jongen!
Spikkelneus schreef:Verkeerde topic, Spot! Deze hoort bij TOT.
Spikkelneus schreef:Diego voor het eerst mee naar de winkel. Hij vond de kassa-meneer maar eng....Wat doet ie het knap
IMG_20170831_101753.jpg
Spikkelneus schreef:Hij is gewoon heel knapHij is geweldig. Ik ben beetje fliefd. Dus ik vind dat hij gewoon bij jullie blijft zodat wij mee mogen blijven genieten!![]()
IMG_7278 (2).JPG
Siberienne schreef:Hij is geweldig. Ik ben beetje fliefd. Dus ik vind dat hij gewoon bij jullie blijft zodat wij mee mogen blijven genieten!+1