Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
Siberienne schreef:Eigenlijk van gisteren nog; ik ging blauwe bessen kopen bij de blauwe-bessen-boer. Daar stond een wat onhandige jongen achter de toonbank, zo'n puberslungel die met zijn lijf nog niet goed raad weet. Hij kwam een beetje nurks over eigenlijk. Wist niet goed wat te zeggen. En ipv van mij aan te kijken bij het geld wisselen buigt hij eens weg. Om vervolgens met een lieveheersbeestje op zijn vinger weer pot te duiken. Beetje schuchter vraagt hij of ik het buiten wil zetten. Ik vond het zooooo schetig :) :) :)

Vandaag mega geluksmoment; ik heb mogelijk een reïntegratie plek bij andere werkgever. Definitief hoor ik na as donderdag. Willen jullie even heeeeeeel hard meeduimen?
Aah wat schattig ;D

Wow, ik ga keihard voor je duimen Siberienne :duimen: !!!!!!!!!!!!!
Door frodo quin
Siberienne schreef:Eigenlijk van gisteren nog; ik ging blauwe bessen kopen bij de blauwe-bessen-boer. Daar stond een wat onhandige jongen achter de toonbank, zo'n puberslungel die met zijn lijf nog niet goed raad weet. Hij kwam een beetje nurks over eigenlijk. Wist niet goed wat te zeggen. En ipv van mij aan te kijken bij het geld wisselen buigt hij eens weg. Om vervolgens met een lieveheersbeestje op zijn vinger weer pot te duiken. Beetje schuchter vraagt hij of ik het buiten wil zetten. Ik vond het zooooo schetig :) :) :)

Vandaag mega geluksmoment; ik heb mogelijk een reïntegratie plek bij andere werkgever. Definitief hoor ik na as donderdag. Willen jullie even heeeeeeel hard meeduimen?
Ik duim. Zowel dat je daar terecht kan als dat je daar goed terecht komt.
Door Kaela
Siberienne schreef:
Tot ik geen duimen meer over heb!!
Door Siberienne
Dank jullie wel allemaal!

ik houd jullie op de hoogte zodat we niet straks ineens allemaal berichten met rare spelfouten zonder spaties hebben omdat er zonder duimen getypt moet worden!
Door smulpaap
Siberienne schreef:Dank jullie wel allemaal!

ik houd jullie op de hoogte zodat we niet straks ineens allemaal berichten met rare spelfouten zonder spaties hebben omdat er zonder duimen getypt moet worden!
Ik ga heel hard voor je duimen :-*
Door Eef+Stippels
Geweldig Plien, lekker naar Parijs!! :D

Ik duim ook voor je Siberienne! :)
Robian schreef:Nog 2 dagen en dan krijg ik de sleutel van mijn nieuwe huis...
Ik loop gewoon te stuiteren :D
Leuk!!! :D Succes met verhuizen!
Door Fenixjuh
Robian schreef:Nog 2 dagen en dan krijg ik de sleutel van mijn nieuwe huis...
Ik loop gewoon te stuiteren :D
Succes! !
Je kunt je energie nu al kwijt door alles in te pakken, het is echt meer werk dan je denkt!
Veel geluk!
Door Robian
Fenixjuh schreef: Succes! !
Je kunt je energie nu al kwijt door alles in te pakken, het is echt meer werk dan je denkt!
Veel geluk!
Het grootste gedeelte is al ingepakt en de verhuizing is pas 30 september.. ik heb dus nog even om in te pakken.

Ik wordt echter druk met klussen.. heb er zo'n zin in..
Door constance.blokzijl
Ik heb eindelijk vakantie! Eigenlijk moest ik vrijdag nog werken maar aangezien ik nogal veel gewerkt heb (mijn halve vakantie is van de overuren) en al mijn collega's terug zijn aangegeven dat ik heeeeeel graag vrijdag ook vrij wil, planningtechnisch kon dat dus ik heb heerlijk 2 dagen eerder vakantie!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door