Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Wat lijntjes aan het uitzetten om de IJslander hobby weer wat meer op te pakken. Eigenlijk heb ik het rijden vanwege Oscar jaren op een laag pitje gehad. Had als droom om met paard en hond op stap te kunnen, maar die droom is niet echt uit gekomen ::) . Voor Oscar was er maar 1 manier van samen met een paard op stap gaan en dat was als ie in zijn buik zat...
Nu merk ik wel dat het weer begint te kriebelen. Maar mijn schat van een "verzorgpaard" is inmiddels 25 en hoewel hij nog hartstikke fit en vrolijk mee op rit gaat, vind ik daar weer regelmatig op rijden niet zo'n goed idee. Ik wil weer ergens aan werken en mezelf ontwikkelen en dat zou paardje-pesten zijn bij die lieve ouwe lobbes. Dus ik ben benieuwd wat er op mijn pad gaat komen!
Door Angelique
Kaela schreef:Wat lijntjes aan het uitzetten om de IJslander hobby weer wat meer op te pakken. Eigenlijk heb ik het rijden vanwege Oscar jaren op een laag pitje gehad. Had als droom om met paard en hond op stap te kunnen, maar die droom is niet echt uit gekomen ::) . Voor Oscar was er maar 1 manier van samen met een paard op stap gaan en dat was als ie in zijn buik zat...
Nu merk ik wel dat het weer begint te kriebelen. Maar mijn schat van een "verzorgpaard" is inmiddels 25 en hoewel hij nog hartstikke fit en vrolijk mee op rit gaat, vind ik daar weer regelmatig op rijden niet zo'n goed idee. Ik wil weer ergens aan werken en mezelf ontwikkelen en dat zou paardje-pesten zijn bij die lieve ouwe lobbes. Dus ik ben benieuwd wat er op mijn pad gaat komen!

Wat zoek je ongeveer? Ken wel iemand die helemaal in de ijslandse paarden zit. Is zelf pas naar ijsland verhuisd, mear is nog wel bezig met haar voormalige paarden hier en met van alles war erom heen hangt.
Door Kaela
Angelique schreef:Wat zoek je ongeveer? Ken wel iemand die helemaal in de ijslandse paarden zit. Is zelf pas naar ijsland verhuisd, mear is nog wel bezig met haar voormalige paarden hier en met van alles war erom heen hangt.
Lief van je!

Ik zoek zo dicht mogelijk bij huis les. Volgende week ga ik kijken bij iemand die 4 paarden heeft en waar ik 1 keer per maand met les van een leuke instructrice mee zou kunnen doen. Ik zou het heel leuk vinden om dat op een vast paard te doen en die dan nog 1 a 2 keer per maand rijden. Het wordt even de vraag of zij daar ook blij van wordt, of iemand zoekt die vaker zou kunnen.
Door eelke
Het is 'ineens' donker buiten :???: voelt heel vroeg, en ik merk dat ik nu eigenlijk naar mijn bed wil, maar ja, da's dus wel erg vroeg.

De hazelnoten vallen hier ook al uit de bomen...herfst?
Door dinky89
Komt mede doordat het vandaag donker weer is waardoor het nog eerder donker is, al gaan we natuurlijk ook de herfst in. Kan je eindelijk weer je houtkachel aangooien eelke ;)
Laatst gewijzigd door dinky89 op wo 30 aug 2017, 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door eelke
Haha ja, dat is zeker een voordeel! En ik heb eigenlijk ook wel zin in de herfst, maar vandaag overviel het me ineens! Zo jammer, savonds geen gezamenlijke boswandelingen meer... (en in mijn eentje durf ik nog steeds niet, dus maar weinig boswandelingen dan nog...).

Maar inderdaad, hmmm kacheltje! Hout ligt al weer klaar!
Door dinky89
Ik ben ook erg benieuwd hoe donker het morgenochtend is als ik om 6 uur op moet staan. Uur eerder dan normaal omdat twee collega's mee willen rijden richting het zuiden ::)
Maar wordt vast gezellig en op terugweg gaan we dan ergens wat eten :)
Door baileys
dinky89 schreef:Ik ben ook erg benieuwd hoe donker het morgenochtend is als ik om 6 uur op moet staan. Uur eerder dan normaal omdat twee collega's mee willen rijden richting het zuiden ::)
Vanmorgen was het nog zo donker om 6 uur, dat ik serieus aan de tijd twijfelde.
dinky89 schreef:Ik ben ook erg benieuwd hoe donker het morgenochtend is als ik om 6 uur op moet staan. Uur eerder dan normaal omdat twee collega's mee willen rijden richting het zuiden ::)
Donker! De straatlantaarns zijn nog aan... ook als het mooi weer beloofd te worden zoals dinsdag.... Harry wil er dus ook liever niet meer uit zo vroeg voor ik ga werken want donker = bijna niets zien. Maar hij zal toch moeten
Door dinky89
Was inderdaad nog grotendeels donker. Op het moment dat ik om kwart voor 7 bij kantoor was gingen de straatlantaarns al uit maar toen vond ik het nog steeds vrij donker.... Kon maar moeilijk wakker worden dus wordt een lange dag :-X
Door smulpaap
Ik wist niet dat ik een tuinman had ::)
Het werd weer droog , dus Thara wilde de tuin wel weer in
En het was maar goed dat ik zelf net even naar de gvt bak liep
Die staat hier in ons steegje , wat verder ook is afgesloten , poort is altijd op slot
Zie ik een man in ons steegje , maar er is momenteel wel meer herrie . Er zijn meer buren bezig in de tuin
Thara sloeg natuurlijk niet aan , iedereen is meer dan welkom :biggrin2:
Maar de poort stond dus wel wagenwijd open , gelukkig was Thara wel in de tuin gebleven
Dus ik vraag die man , wat komt u doen ? Renoveren mevrouw
Naast ons hoekhuis is een terrein waar garages zijn , en het groen wat daar is moet nu dus worden weggehaald omdat de garages worden opgeknapt
Erg fijn dat je daar even over word ingelicht ( niet dus ) ::)
Ik zei nog tegen die man , u heeft geluk dat hier een vriendelijk hondje rondloopt
Ja , mevrouw ik had al gekeken of u thuis was , maar er was nog niemand . En ik zie dus niet vanuit de woonkamer wat er in dat steegje gebeurt
Dus , de freule maar binnen .
1e vakantiedag goed besteed. Onze vrienden geholpen met verhuizen, die hadden een retestrakke planning met alleen vandaag verhuisdag, want morgen moeten ze hun verkochte huis opleveren....
Ik ben voorlopig ff klaar met helpen met verhuizen!
Door smulpaap
Net nog even met Thara aan de wandel . Zie ik twee mensen aankomen met een Cocker -pup . Ik werd aangesproken door de man , hee hallo dat is een tijd geleden
Zijn jouw oude besjes er ook niet meer ? Mijn kwartje moest nog steeds vallen ::) En toen wist ik het weer . De man met de Saarloos
Gek genoeg heb ik altijd een beeld . De man met de Herder , de vrouw met de Retriever . Dat dus
Het was dus de man die ik voorheen tegen kwam met zijn Saarloos . Ik had hem wel al een tijdje gemist
En zijn oude bes was dus ook overleden . Dus even aan de praat , en nu hebben ze dus een Cocker .
Wel weer een hond , maar geen grote hond meer . Ik zei nog , zou het onze leeftijd zijn :biggrin2:
Die mensen hadden dus ook zo iets van , geen hond meer . Nou , dat heeft niet lang geduurd
Ze vonden er geen barst aan . Thara vermaakte zich ondertussen prima met de pup
En zo verdwijnt zo zoetjes aan de oude garde , laatst kwam ik een stel tegen van onze leeftijd , die altijd drie D.H hadden gehad , die lopen nu met een Chiwaf
Door Kaela
KarenH schreef:Komt vast wel goed.

Ik heb bij de parapluwinkel voor de zekerheid paraplu's gekocht, die we gelukkig niet nodig hadden.
Maar zelfs als het droog is zijn dat leuke accessoires.

http://www.parapluwinkel.nl/trouwparapl ... 1018!!!!NL
We hebben mazzel gehad! Droog weer, met soms een zonnetje tot ruim in de middag. We hebben op het laatste moment de reportage en de groepsfoto omgedraaid en dat was een gouden greep, want zo heb ik nog een aantal zonnige reportagefoto's kunnen maken. Enige jammere was dat de bruidspaar met "vul maar een hele rits familie en vrienden in" foto's wat creatief moesten vanwege flinke regen. We hadden gehoopt deze rondom het eten op de prachtige binnenplaats te kunnen doen. Maar ze zijn goed gelukt (ik heb iedereen droog in een grote deuropening laten poseren) ook al zijn ze dan iets eentoniger.

Note to self: voor een volgende bruiloft ruim van te voren voldoende squats doen voor super sterke bovenbeenspieren. Iets met elke keer wat door je knieën zakken en nu enorme spierpijn ;D ;D ;D.
Door Siberienne
Kaela schreef:We hebben mazzel gehad! Droog weer, met soms een zonnetje tot ruim in de middag. We hebben op het laatste moment de reportage en de groepsfoto omgedraaid en dat was een gouden greep, want zo heb ik nog een aantal zonnige reportagefoto's kunnen maken. Enige jammere was dat de bruidspaar met "vul maar een hele rits familie en vrienden in" foto's wat creatief moesten vanwege flinke regen. We hadden gehoopt deze rondom het eten op de prachtige binnenplaats te kunnen doen. Maar ze zijn goed gelukt (ik heb iedereen droog in een grote deuropening laten poseren) ook al zijn ze dan iets eentoniger.

Note to self: voor een volgende bruiloft ruim van te voren voldoende squats doen voor super sterke bovenbeenspieren. Iets met elke keer wat door je knieën zakken en nu enorme spierpijn ;D ;D ;D.

Klinkt goed! leuk hoor en ook nog met gratis extra krachttraining
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door