Och jee kurkuma......
En lichte kleding, dat gaat links of rechtsom fout hier, de weinige die ik heb zitten ook altijd vlekken in ( en dat zonder kurkuma al) .
Maar balen van je nieuwe outfit, misschien dat die tandpastatip wel werkt?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef:ToeristenWorden die niet vakkundig verjaagd door de damesch?
Kim_S schreef:Worden die niet vakkundig verjaagd door de damesch?
Angelique schreef:Jawel, die toeteren wel. Maarja, je moet ze toch nog zelf duidelijk maken dat die "verboden toegang" bordjes er ook (maar vooral) voor hun staan. "Ja wel gezien, maar ik dacht, ach, ik kom alleen maar vissen"SubtielNou, juist dan moet je optiefen en neem die schreeuwende kutkoters ook meteen mee.
Angelique schreef:Jawel, die toeteren wel. Maarja, je moet ze toch nog zelf duidelijk maken dat die "verboden toegang" bordjes er ook (maar vooral) voor hun staan. "Ja wel gezien, maar ik dacht, ach, ik kom alleen maar vissen"Wij hebben er een bordje bij waar nadrukkelijk opstaat: 'Pas op voor de hond!', dat helpt. En anders stormt Ko wel borstelend en luid blaffend op een idioot af die het alsnog waagt om het (loop)hek te openen.Nou, juist dan moet je optiefen en neem die schreeuwende kutkoters ook meteen mee.
Angelique schreef:Jawel, die toeteren wel. Maarja, je moet ze toch nog zelf duidelijk maken dat die "verboden toegang" bordjes er ook (maar vooral) voor hun staan. "Ja wel gezien, maar ik dacht, ach, ik kom alleen maar vissen"Ik hoor het je zeggenNou, juist dan moet je optiefen en neem die schreeuwende kutkoters ook meteen mee.
Kim_S schreef:Ik hoor het je zeggenDit was een ollander, maar soms zitten er ook duitsers. Hier durven ze wel![]()
Ik vind dat echt iets Nederlands eigenlijk. Er staat wel "verboden toegang", maar ik vind dat dat niet voor mij geldt![]()
Of doen Duitsers dat ook?
src_esther schreef:Wij hebben er een bordje bij waar nadrukkelijk opstaat: 'Pas op voor de hond!', dat helpt. En anders stormt Ko wel borstelend en luid blaffend op een idioot af die het alsnog waagt om het (loop)hek te openen.Dat zit hier ook op het tuinhek. Maar het gaat om een strook die langs het huis/tuin oploopt. De strook is van ons, maar ligt buiten de omheining, omdat het waterschap er met groot materieel langs moet kunnen. Dat is onze grond, maar daar liggen kluunsteigers voor kanoërs, alleen denken sommigen dat het vissteigers zijn. Die plons is z'n 4 km lang, er liggen meerdere van die steigers, er staat 1 huis met blaffende honden en dan moeten ze natuurlijk perse daar gaan zitten.(Helaas doet hij dat ook als wij mensen uitnodigen 'binnen' te komen...
)
Kaela schreef:Dat je voor een recept van Albert Hein naar 2 AH winkels, waarvan 1 XL, gaat en nog steeds niet alles compleet hebt. Het ene uitverkocht, het ander niet in het assortiment. Zet het dan ook niet in het receptNa logisch toch ?
Angelique schreef:Onze ww-plas beheerder heeft ook van alles omheind enzo om de vissers tegen te houden, vooral om die rotzooi die ze achter laten, veel D nummerplaten maar van andere nationaliteit , echt niet normaal wat voor viezerikken ertussen zitten, dat gaat nu echt beter omdat ze er niet door kunnen. Hoop dat het bij jou niet zo'n viezerikken zijn
Dat zit hier ook op het tuinhek. Maar het gaat om een strook die langs het huis/tuin oploopt. De strook is van ons, maar ligt buiten de omheining, omdat het waterschap er met groot materieel langs moet kunnen. Dat is onze grond, maar daar liggen kluunsteigers voor kanoërs, alleen denken sommigen dat het vissteigers zijn. Die plons is z'n 4 km lang, er liggen meerdere van die steigers, er staat 1 huis met blaffende honden en dan moeten ze natuurlijk perse daar gaan zitten.
Kaio schreef:Na logisch toch ?
![]()
Onze ww-plas beheerder heeft ook van alles omheind enzo om de vissers tegen te houden, vooral om die rotzooi die ze achter laten, veel D nummerplaten maar van andere nationaliteit , echt niet normaal wat voor viezerikken ertussen zitten, dat gaat nu echt beter omdat ze er niet door kunnen. Hoop dat het bij jou niet zo'n viezerikken zijn![]()
![]()
Maar ik zie wel veel gebeuren dat bordjes verboden toegang weinig werken
Angelique schreef:Er zijn er die wel zooi achterlaten, maar dat is gelukkig wel een minderheid. Maar mij ontgaat dan ook de logica hoor. We gaan lekker rustig vissen, mooi stukje natuur daarvoor uitgezocht en vervolgens flikker je je petflessen en boterhamzakken gewoon van je af.gek is dat he? Terwijl het de heenweg zelfs zwaarder is als op de terugweg