Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Over twee jaar is het in Berlijn. En ik vind het wel heel spannend om in mijn eentje in het buitenland te gaan vrijwilligen. En ik ben nog nooit als bezoeker geweest, dat is misschien wel een keer leuk.

Haha leuk, een relaxte Eelke nu. En straks als je het opdrinkt ook weer!
Door kira
Zo genieten, kleine beer aan mijn voeten, tegen haar rechterpoot en oor ligt een pupje em tegen haar linker flank een pupje. Dit is zo niet kleine beer, ze is altijd lief met honden maar contactliggen deed ze nooit. Vanmorgen lag ze met een pupje op het Kuranda bed.
Door eelke
Kaela schreef:Wat lief Kira!!!

OT: on my way home!!!!
Toch nu al?

Mijn bier zit in het vat :) nu hopen dat de vergisting goed op gang komt. En ik wil ook een kleine beer met puppy's tegen zich aan :smitten:
Door Kaela
eelke schreef:Toch nu al?

Mijn bier zit in het vat :) nu hopen dat de vergisting goed op gang komt. En ik wil ook een kleine beer met puppy's tegen zich aan :smitten:

Iets met heimwee naar mijn kerel en het zat zijn van de stretcher ;D
Door eelke
Kaela schreef:Iets met heimwee naar mijn kerel en het zat zijn van de stretcher ;D
Ahhh nou lekker naar huis dan :) onder je eigen warme en schone douche enzo ;)
Door Kaela
Dat je in de Mac Donalds op weg naar huis (nog in vrijwilligerstenue) mensen in IJslander kleding ziet en nog eens uitgebreid bedankt wordt voor al je inzet :o

Nu weer fijn thuis!
Door Aprilsnow
kira schreef:Zo genieten, kleine beer aan mijn voeten, tegen haar rechterpoot en oor ligt een pupje em tegen haar linker flank een pupje. Dit is zo niet kleine beer, ze is altijd lief met honden maar contactliggen deed ze nooit. Vanmorgen lag ze met een pupje op het Kuranda bed.
Er is ook een foto topic ;) :D ;D
Door Pauline
Ik ga komend voorjaar 4 dagen naar Parijs met Anja, ze heeft J&J voor me geschilderd en dit is mijn cadeau voor haar daarvoor. Ik verheug me er nu al op!! En (sorry klef in het kwadraat) omdat ik Eddie niet 4 dagen missen kan :-[ haalt hij ons zondags op van het verzamelpunt! :circle: :circle: :circle:
Door eelke
Wie wie Paris!

We hebben al bijna 6 bomen gered met onze zonnepanelen, en nuon adviseert ons ons maandbedrag naar 2 euro te zetten ;D dat laatste klopt natuurlijk niks van omdat we in de zomer meer opwekken dan in de winter, maar toch is het een leuke besparing :) houthokken liggen ook al weer bijna vol, dus we kunnen er wel weer tegen zo.
Door Kaela
Voor volgende week heb ik een fullframe camera gehuurd voor de bruiloft. Mocht vandaag even hetzelfde model bij mijn vriendinnetje uitproberen. Super fijne camera, dus heel blij hem al wat te hebben leren kennen. Dat was al een geluksmomentje. Maar toen bleek mijn eigen al-round lens niet te passen :o . Mag ik die van haar lenen. Waaaaah, saved by the bell!!! De schat!
Door Siberienne
Eigenlijk van gisteren nog; ik ging blauwe bessen kopen bij de blauwe-bessen-boer. Daar stond een wat onhandige jongen achter de toonbank, zo'n puberslungel die met zijn lijf nog niet goed raad weet. Hij kwam een beetje nurks over eigenlijk. Wist niet goed wat te zeggen. En ipv van mij aan te kijken bij het geld wisselen buigt hij eens weg. Om vervolgens met een lieveheersbeestje op zijn vinger weer pot te duiken. Beetje schuchter vraagt hij of ik het buiten wil zetten. Ik vond het zooooo schetig :) :) :)

Vandaag mega geluksmoment; ik heb mogelijk een reïntegratie plek bij andere werkgever. Definitief hoor ik na as donderdag. Willen jullie even heeeeeeel hard meeduimen?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door