Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Oooh lief!!!

OT: leuke schoenen vinden, maar die te duur vinden. Blijk ik een kindermaatje nodig te hebben en die waren 40 euro goedkoper! Dus nu ben ik weer helemaal fancy met mijn nieuwe rijbroek en schoenen!
Door Pauline
koekje schreef:Plien, dat zijn toch lieve fotos! Slapen ze altijd zo?
Ja ze zijn ook lief! En ze slapen zeker niet altijd zo. Dit is een eenpersoonsbed bed en er is voor mij geen plaats. (We zijn op vakantie, alles begane grond. Thuis moet Joris naar boven en dat doet hij eigenlijk zelden).

En ik ben nog jaloers ook.... Mijn harige "bedvriend" is er niet meer en die mis ik nu even extra. Joris wil nooit bij mij liggen! :(
Door Kaela
Afgelopen maandag deed een heel mooi paard mee, met een heel, heel erg mooie kleur. Tja dan is het al snel je lieveling he. Maar vandaag won ie de finale, dus knap in uiterlijk en in prestatie!

En dan het ererondje, met allerlei rozetten en linten (waar ze op IJsland niet aan doen, dus dat zijn de IJslandse IJslanders niet gewend), de ruiter die een vlag vast houdt, het publiek dat volledig uit hun plaat gaat en dan met een los teugeltje voorbij komen tolten. Oooooh daar gaat mijn hartje wel sneller van kloppen!
Door Kaela
De zon schijnt, de finales zijn begonnen, het publiek is uitzinnig en het meisje dat uit de baan raakte door geklap mag toch nog mee blijven doen. Life is realy good!!!
Door eelke
Kaela schreef:De zon schijnt, de finales zijn begonnen, het publiek is uitzinnig en het meisje dat uit de baan raakte door geklap mag toch nog mee blijven doen. Life is realy good!!!
Jij bent wel echt ontzettend aan het genieten hé! :)

Ik ben eindelijk weer eens een biertje aan het brouwen. Het was bijna een jaar geleden! Dit wordt een quadruppel, een mooi donker en zwaar bier wat dan lekker een tijd kan liggen tot het echt winter is. Zwaardere bieren hebben langer de tijd nodig.

Hierna dan de bock, over een week of 3, 4. Maar die gaat dan altijd mee naar een bockbierproeverij, dus vandaar dat ik nu nog ff oefen met de quadruppel ;D
Door Kaela
Jaaaaaaa ik geniet me te pletter! Het is gewoon zooooo leuk! En het is dan maar te hopen dat het over een jaar of 10 weer hier is, dus ik moet er even op teren!
Door eelke
Kaela schreef:Jaaaaaaa ik geniet me te pletter! Het is gewoon zooooo leuk! En het is dan maar te hopen dat het over een jaar of 10 weer hier is, dus ik moet er even op teren!
Ja dan moet je er even mee doen. Is het niet een keer in Belgie of Duitsland nog ofzo?

Ik geniet me te pletter van het bierbrouwen, en wil nu wel elke week brouwen ::) maar dat kan niet, want ik heb maar 1 gistvat. Het is zo'n lekker relaxt klusje...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door