Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hanny
Nou het lijkt me eerder, dat de monteur niet wil komen. Valt voor mij onder de categorie "larie koek" Het is pas woensdag.
Even een betere afspraak maken.

Hanny
Door eelke
Hanny schreef:Nou het lijkt me eerder, dat de monteur niet wil komen. Valt voor mij onder de categorie "larie koek" Het is pas woensdag.
Even een betere afspraak maken.

Hanny
Nou dat lijkt mij ook... hier waren ze er toen echt wel sneller.
Door Pip en Maggie
Vl heeft het voor nu opgelost, ze komen maandag... Als het morgen niet goed is bel ik weer

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door Kim_S
dinky89 schreef:Heb het even helemaal gehad met mijn werk >:(
Ik ken dat gevoel... :bigarmhug:
Door pluk
Scott heeft een mini hotspot-achtig plekje op z'n poot. Hij blijft er aan likken dus moet nu z'n kap op. Dus die ligt nu heel de dag uiterst zielig kijkend in z'n mand.
Door smulpaap
pluk schreef:Scott heeft een mini hotspot-achtig plekje op z'n poot. Hij blijft er aan likken dus moet nu z'n kap op. Dus die ligt nu heel de dag uiterst zielig kijkend in z'n mand.
Thara lag van de week ook een tikkeltje te vaak aan haar poot te likken , en wat JRT dan gaan doen ? Ik ben heul zielig , en ik ga op drie poten verder . En wat ontdekte ik uiteindelijk toch nog ? Een uiterst klein bolletje van kleefkruid tussen de voetzolen
Het zat ook in haar oor , maar die had ik al gezien
Door Siberienne
:bigarmhug: :bigarmhug:
dinky89 schreef:Heb het even helemaal gehad met mijn werk >:(

((( en poosje geleden ging het zo goed? Maar ja, het kan verkeren he..
Weet er alles van ;) )))))
Door constance.blokzijl
Ik had me er zo op verheugd, vandaag een keer (en voorlopig de laatste keer) geen wekker en niet voor 7.30 opstaan....
Gaat mijn man's wekker om 6.30, en blijkbaar moest ik van heel ver komen want ik wordt wakker, kijk hoe laat het is vloek heel hard, vlieg uit bed richting douche, manlief vraagt wat er is. Ik kom zo toch veel te laat op mijn werk! Is al half zeven ik moet er eigenlijk al bijna zijn!!! Vloek, vloek!
Manlief heeeeeel rustig, het is donderdag, je was toch vrij vandaag? Euh, o ja....
natuurlijk niet meer geslapen maar nog wel lekker in bed gelegen tot 8.30...
Door hannabelgje
De hekken voor mijn huis zijn weggehaald. Ze hadden niet gezien dat daar een deur zat. Maar nu kwam ik er net achter dat ze een schuttingdeel kapot hebben gemaakt. Hij is nu in 1000 stukjes. Ook is mijn regengootje verdwenen op de grond. Geen briefje in de brievenbus natuurlijk. Mijn vader gaat morgen ff verhaal halen. Net hebben we maar even de tuin weer honddicht gemaakt met hun hekken.
Mijn moeder gaat morgen naar het gemeentehuis voor info over de eigenaar en de bouwplannen. Het stuk grond tussen mijn huis en de oude molen is namelijk nog mijn grond en dat wordt nu ingelijfd door hun. Is ook niet echt de bedoeling. Ik word er inmiddels aardig simpel van.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door hannabelgje
Fenixjuh schreef:Gatver Hanna, sterkte met je bouwput.. >:( Wel fijn dat je ouders je helpen :)
Dat is zeker heel erg fijn!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door