Vandaag was verhuisdag voor mijn mams, vanaf donderdag is ze al hier bij ons, alles ingepakt? En huis verder leeg? Jaa, alles ingepakt verder alles leeg... dus vrachtwagentje geregeld, belt eerst vanmorgen het verhuurbedrijf op dat die stuk is, in allerijl nog een andere kunnen regelen en om 10.00 staan we bij mijn moeders groooooote huis; we kijken in de kamer die echt vol staat, waaronder 11 schilderijen van een meter tot anderhalve meter doorsnee (ze gaat naar een huisje van totaal 70 vierkante meter oppervlakkte) Euhm mam moet dat allemaal mee? Jaaa dit gaat allemaal mee en dan is het verder leeg, dus zoveel mogelijk in de vrachtwagen gepropt, ik loop door het huis, de vensterbanken staan nog vol, de keukenkastjes staan nog vol..... de kringloop zou nog langs komen om het eea op de halen dus alle prullaria uit de vensterbanken zet ik bij dat spul neer zegt ze ook nog nee niet doen, dat is voor de inbrekers! Euhm, wat moeten ze meenemen dan?
Dus nu staat wat ze mee wil bij mijn schoonouders in opslag, schoonvaders die al 3x mompelde dat gaat nooit passen, dat gaat nooit passen in dat huisje...
en hebben we een huis wat nog steeds niet leeg is....
Mijn moeder is een hamster....
Oh en tussendoor nog 'ff' bericht gehad dat het broertje van Harry is overleden, ze zitten in Hongarije waar het afschuwelijk heet is en hij is oververhit geraakt....