Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Too
kira schreef:Ze zijn er onze twee schattige pups.

Vrouw van weinig woorden....... ::)
Vertel wie zijn ze, hoe zien ze er uit, wat vind de rest van jullie clubje ervan etc
Door Kaela
kira schreef:Ze zijn er onze twee schattige pups.
Twee????????????????

Allemaal leuk en aardig dat jullie de roedel willen laten krimpen, maar houden jullie wel rekening met wat er in de fotostudio past ;D ;D ;D
Door Charlie Angel
Kaela schreef:
Twee????????????????

Allemaal leuk en aardig dat jullie de roedel willen laten krimpen, maar houden jullie wel rekening met wat er in de fotostudio past ;D ;D ;D
Daarom zijn het al niet van die grote joh.Afbeelding
Door Kaela
Charlie Angel schreef:Daarom zijn het al niet van die grote joh.Afbeelding
Ja ja ja, smoesjes!!! Mijn lenzen smelten van teveel schattigheid ;D ;D ;D

Over foto's gesproken, Pics or it didn't happen!!!
Door Siberienne
Lieve vriendin van de andere kant van het land kwam even de terugweg van vakantie. We zien elkaar meestal halverwege, gaan dan wandelen op neutraal terrein dus het was even afwachten hoe de honden het zouden doen. En het was zooooo leuk. Ik ging hun even begroeten, kwam terug binnen en de heren waren al helemaal vrolijk. Spot stond echt te dansen. Even eerst samen rondje gelopen en toen naar binnen met z'n allen en het was echt de gewoonste zaak van de wereld voor alledrie :) :) :) , zo relaxed als het was. Zo leuk!
Door Kim_S
Wat een leuke berichten hier!!

Geluksmoment van vandaag: met Atz een stuk gewandeld aan de 2-meterlijn. Niks bijzonders zou je zeggen?

Waar we vanaf dat hij pup was echt maaaanden geoefend hebben op het niet trekken aan de lijn, wilde hij het echt echt echt niet snappen. We hebben toen van ellende maar een hele tijd met een lange lijn gelopen, zodat we allebei niet zo gefrustreerd raakten. En nu vanmiddag maar weer eens geprobeerd, en toen liep hij op de terugweg ineens aan een slap lijntje mee :o
En hij keek af en toe naar me met zo'n gezicht van "goed hè, vrouwtje!" :smitten:
#kwartjevaltnudaneindelijk?
Door kira
Tja foto's plaatsen geen idee hoe, sorry. Ja in het kader van minder honden twee, Ebony Brown en Bart. Samen passen ze precies in het hoofd van Bronwyn. De andere vinden het leuk. De retrievers vinden alles altijd leuk, en tot op heden is ook kleine beer gecharmeerd. Ze zoeken haar grenzen op maar respecteren die. Bart is echt een hallo ik ben lief en leuk pup heel mens gericht. Ebony Brown is een heel slim hondje dat even goed kijkt denkt en dan doet. De zwarte dames zijn ook wel blij met de gezinsuitbreiding, Bronwyn vraagt zef wel af of je er wel mee kunt spelen en zo ja hoe.
Door Mieke L.
Zoonlief komt net thuis van zijn nieuwe bijbaantje, bezorger van Sushi! ( met 21 ben je te oud voor AH, ze kunnen veel jongere goedkopere vakkenvullers vinden dus verlengen ze je contract niet du moment dat je 21 wordt) Gelukkig bevalt het sushi-bezorgen hem hartstikke goed, en hij komt af en toe thuis met heerlijke sushi's! Dus win win!
Door Mieke L.
kira schreef:Tja foto's plaatsen geen idee hoe, sorry. Ja in het kader van minder honden twee, Ebony Brown en Bart. Samen passen ze precies in het hoofd van Bronwyn. De andere vinden het leuk. De retrievers vinden alles altijd leuk, en tot op heden is ook kleine beer gecharmeerd. Ze zoeken haar grenzen op maar respecteren die. Bart is echt een hallo ik ben lief en leuk pup heel mens gericht. Ebony Brown is een heel slim hondje dat even goed kijkt denkt en dan doet. De zwarte dames zijn ook wel blij met de gezinsuitbreiding, Bronwyn vraagt zef wel af of je er wel mee kunt spelen en zo ja hoe.
Gewoon 2! Zo leuk! Veel geluk met Brown en Bart! Geweldig leuke namen ook!
Door Kaela
kira schreef:Tja foto's plaatsen geen idee hoe, sorry. Ja in het kader van minder honden twee, Ebony Brown en Bart. Samen passen ze precies in het hoofd van Bronwyn. De andere vinden het leuk. De retrievers vinden alles altijd leuk, en tot op heden is ook kleine beer gecharmeerd. Ze zoeken haar grenzen op maar respecteren die. Bart is echt een hallo ik ben lief en leuk pup heel mens gericht. Ebony Brown is een heel slim hondje dat even goed kijkt denkt en dan doet. De zwarte dames zijn ook wel blij met de gezinsuitbreiding, Bronwyn vraagt zef wel af of je er wel mee kunt spelen en zo ja hoe.
Afbeelding

Gepikt van jullie facebook. Moest wel snel zijn want ik ben aan het smelten :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:
Door kira
Wij smelten nog de hele dag. We hadden alle scenario's doorgenomen voor vijf honden en twee puppen. Enkel de ze draaien mee in het systeem en iedereen vindt het oké niet. Enige hersenbreker is wat gebruikt een eigenaar van zo een klein ding als beloning? Het zijn van nature lastige eters en doe nu een minuscule stukje kaas (dat ik van een blokje afpluk) maar dat is niet handig want dan heb je steeds een blokje in de hand.
Door hannabelgje
kira schreef:Wij smelten nog de hele dag. We hadden alle scenario's doorgenomen voor vijf honden en twee puppen. Enkel de ze draaien mee in het systeem en iedereen vindt het oké niet. Enige hersenbreker is wat gebruikt een eigenaar van zo een klein ding als beloning? Het zijn van nature lastige eters en doe nu een minuscule stukje kaas (dat ik van een blokje afpluk) maar dat is niet handig want dan heb je steeds een blokje in de hand.
Kvv drogen in zo'n mini ijsblokjes ding? Penssmaak wordt dan meestal wel gewaardeerd. Ik droog hier duck kvv als beloning.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door kira
hannabelgje schreef:Kvv drogen in zo'n mini ijsblokjes ding? Penssmaak wordt dan meestal wel gewaardeerd. Ik droog hier duck kvv als beloning.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Mini ijsblokje is gewoon nog te groot. Ik weet niet ze tillen crocs en blokken hout, maar eten is blijkbaar iets heel anders. Kipnekje vonden ze heel interessant maar geen flets idee wat je ermee doet. Echt heel apart bedenk me nu dat ik misschien zo een tube moet kopen dat het likbaar is. Zou dat in een gezonde variant verkrijgbaar zijn?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door